لایه باز باغ وحش

دوشنبه 19 اسفند 1398
23:34
یاورِ من

فروشگاه پروژه - لایه باز باغ وحش

  • فروشگاه پروژه - لایه باز باغ وحش

    لایه باز باغ وحش مناسب پروژه های گرافیکی فایل با جزئیات کامل می باشد.


    تگ ها: ایکون باغ وحش فتوشاپ photoshop لایه باز psd طرح پروژه

    توضیحات دمو: تصویر پروژه
    حجم دمو:453 کیلوبایت
    دانلود دمو

    نام: zahra
    ایمیل: zahrash1393@gmail.com
    مدرک تحصیلی:
    نام دانشگاه:
    رشته:
    جنسیت:
    تخصص:
    تاریخ تولد:
    رزومه:

    پروژه های دیگر کاربر


    مشاهده ی همه ی پروژه ها

    نام فایل توضیحات اندازه
    2.zip فایل پروژه 24 مگابایت

    حجم فایل های پروژه: 24 مگابایت
    نوع فایل:-
    سطح پروژه:-
    نوع پروژه:-


    تخصص های لازم: فتوشاپ photoshop

براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

لايه باز باغ وحش


برچسب ها: لایه , باز , باغ , وحش ,
[ بازدید : 135 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چاپ بنر يک فن تخصصي و نيازمند مهارت و شناخت تخصصي

سه شنبه 13 اسفند 1398
10:21
یاورِ من

چاپ بنر يک فن تخصصي و نيازمند مهارت و شناخت تخصصي

چاپ فلکسي

فلکسي يا فلکس سازه اي است که در تابلو هاي سر درمغازه ها، مراکز خريد، تابلوهاي عابر پياده، برخي ازبيلبوردها و به طور خلاصه براي تابلوهايي که لامپ مهتابي دارند استفاده مي شود. فلکسي نور را از خود عبور مي دهد درحاليکه بنر اين قابليت را ندارد و بايستي ازجلو به بنر نور تابانده شود. به دليل وجود لامپ مهتابي در فلکسي معمولا کمي تيره تر چاپ مي شود.

قيمت چاپ بنر

قيمت چاپ بنر يا قيمت چاپ فلکسي بستگي به متريال مصرفي دارد . زيرا کره اي بودن يا چيني بودن متريال در قيمت نهايي تاثيرگذار است. جهت بررسي وتخمين قيمت درهمان مرحله سفارش جاپ بنر بايستي از راهنمايي هاي متخصصين اين امر استفاده کرد

تفاوتهاي بين بنر و با فلکس

يکي از تفاوتهاي بين بنر و يا پوستر با فلکس امکان قرار دادن پوستر و بنر درهر جايي مي باشد درحاليکه فلکس تنها براي يک مکان خاص تعبيه مي شود مثلا سر در مغازه. هزينه طراحي و چاپ بنرها از پوستر ارزان تر است. علاوه بر ارزان بودن بنر ، چاپ سريع و دسترسي آسان و متنوع بودن نيز از ديگر مزاياي بنر است.

بنر و فلکس و کاربرد هاي آن

بنر براي بيلبورد هاو فلکس براي تابلو مراکز فروش مناسب مي باشد. بنر در اماکن مذهبي و اتحاديه هاي صنفي و انواع کسب و کار استفاده مي شود.

بنر و فلکس و لمپوست بنر

لمپوست بنر سازه اي تبليغاتي است که از ميله‌هاي مستطيلي در ابعاد يک متر درسه متر تشکيل شده است که اين ميله ها در محل مورد نظر نصب مي شوند و از آنها جهت نمايش بنر استفاده مي شود. اين سازه، سازه اي جديد و مدرن جهت تبليغات مي باشد که ازمزاياي آن مي توان امکان اجراي تبليغات درابعاد مختلف را نام برد. يکي ازمزاياي ديگر لمپوست بنرها هزينه کمتر نسبت به ساير سازه هاي تبليغاتي مي باشد. از لمپوست بنرها مي توان در دانشگاه ها و ادارات، مراکز فرهنگي ورزشي و در اتوبان ها و بزرگراه ها استفاده کرد.

شيوه ي چاپ بنر و فلکسي

در چاپ بنر و فلکسي از چاپ اکوسالونت يا سالونت استفاده مي شود که چاپ سالونت ارزانتر بوده ولي چاپ اکوسالونت نوع جديدي از چاپ بنر است که کيفيت بالاتر و بي خطر بودن از خصوصيات آن است.

بنر در تبليغات محيطي بسيار تاثيرگزار بوده و استفاده زيادي در تبليغات پيدا کرده است. در واقع بنر را پوستري تبليغاتي مي توان فرض کرد که در سايزهاي بزرگتر مورد مصرف قرار مي گيرد. بنر را از بيلبوردها گرفته تا درنمايشگاههاي مختلف بسته به نوع مصرف استفاده مي کنند. چاپ بنر نيازمند تخصص است و هر مرکز چاپ بنر را نمي توان به عنوان مرکز مطلوب براي چاپ درنظر گرفت. بنر جنس هاي مختلفي دارد ، بنر بسته به نياز وکاربري انواع مختلفي دارد بنابراين بايستي مشتري با اطلاع به مورد مصرف بنر اقدام به سفارش چاپ بنر نمايد.

ادامه مطلب : چاپ بنر

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره با ما در تماس باشيد. ( شماره هاي تماس مجموعه 02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :


[ بازدید : 154 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود سريال قورباغه با لينک مستقيم از کافه فيلم

دوشنبه 12 اسفند 1398
19:20
یاورِ من

يکي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است که بخش شبکه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي کند که با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي کاربران ايفا مي کنند. يکي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت کافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها کمک زيادي به کاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي کند.

سايت cafefilm به محض اينکه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي کاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي که وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره کرد.

دانلود سريال قورباغه

همون سيدي براي اولين بار کارگرداني يک سريال خانگي را بر عهده گرفت . اين سريال با نام قورباغه است که در اوايل سال 99 از سايت cafefilm قابل دانلود است. فصل اول اين سريال در 15 قسمت توليد شده است که خبرهاي رسيده حاکي از بازي کردن بازيگراني چون نويد محمد زاده، صابر ابر، سحر دولتشاهي و فرشته حسيني براي بازي در اين سريال است.

embp_h5.jpg

دانلود سريال قورباغه با لينک مستقيم

https://cafefilms.ir/series/frog-series-first-season


[ بازدید : 208 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تورهاي داخلي و گردشي

شنبه 10 اسفند 1398
7:17
یاورِ من

سفر چهار فصل به شيراز، يزد، اصفهان و چابهار

خوبه بدانيم که در وب سايت بهار نيوز مطلب جالبي درباره سفر چهار فصل شيراز يزد اصفهان و چابهار درج شده که اينجا درباره آن ميخواهيم با شما صحبت کنيم، تورهاي ايرانگردي نگين هاي گردشگري زيادي دارند همچون تورهاي گردشگري که به سمت شهرهاي شيراز و يزد و اصفهان و چابهار مي روند، تماشا کنيد. شهر زيباي شيراز مانند نگيني در ميان خانه ها و باغ ها و اروسي هاي مکررش مي درخشد، شهر يزد در ميان شن هاي طلايي رنگ کويرش مانند نگيني زيبا مي درخشد و اصفهان زيبا نيز چون نگيني درخشان در کنار امارت هاي صفوي جلوه مي کند و چابهار همچون الماسي در درياي مکران با تلاقي کوير و دريا.

تور هاي مسافرتي فرصتي براي تماشا کردن و تجربه کردن و آشناتر شدن با انواع فرهنگ ها هستند. تور مسافرتي که در حال حاضر فرصت شرکت در آن را داريد بنا است تا سه نگين گردشگري ايران در تور يزد، تور شيراز و تور اصفهان و همينطور تور چابهار را براي شما به نمايش بگذارد. در اين تور شما به سمت شهرهاي شيراز و يزد و اصفهان مي رويد. در تور شيراز شهر زيباي شيراز را مي بينيد که مانند نگيني در ميان خانه ها و باغ ها و اروسي هاي مکررش مي درخشد، در تور يزد شهر يزد را ملاقات مي کنيد که در ميان شن هاي طلايي رنگ کويرش چون نگيني زيبا مي درخشد و در تور اصفهان، اصفهان زيبا را به تماشا مي ايستيد که چون نگيني درخشان در کنار امارت هاي صفوي جلوه مي کند.

براي همراه شدن با اين تور ها لازم است که به فصل سفر نيز توجه داشته باشيد، هر سه شهر شيراز، يزد و اصفهان، بهاري تماشايي دارند که جلوه ي رستاخيز طبيعت را براي شما به نمايش مي گذارد. اما اگر از شلوغي هاي فروردين گريزانيد، بهترين زمان براي شما ارديبهشت خواهد بود که مناظر بهشتي و زيبا مي شوند و خيابان ها نيز از تب و تاب و شلوغي هاي عيد منفک مي شوند. به اين ترتيب براي آشنايي بيشتر شما با اين سه شهر منحصر بفرد، در ادامه به معرفي هر کدام از اين سرزمين هاي زيبا مي پردازيم.

تور گردشگري ايران

تور گردشگري که شما را به سمت شيراز، يزد و اصفهان مي برد را مي توانيد به تفکيک شهر انتخاب کنيد و يا اينکه هر سه شهر سه مقصد و يه لذت براي شما بشود.

همانطور که مي دانيد شيراز شهر زيباي حافظ و سعدي و شاعرانه هاي ايران است که انواع تفريح ها براي شما در اين سرزمين مهيا است. اگر به بازديد از امارت ها و مسجدهاي تاريخي علاقه داريد و يا تمايل به گردش در مراکز خريد داشته باشيد مي توانيد با خيالي آسوده در اين برنامه گردشگري حاضر شويد و لذت ببريد.

شهر زيباي يزد نيز يکي از تاريخي ترين شهرهاي ايران است، آنچه يزد را از ساير شهرهاي ايران متمايز مي کند کوچه هاي تنگ و پرپيچ و تاب آن هستند که مانند قلب تاريخ در دل اين شهر همچنان زنده و تپنده اند.

اصفهان نيز با پل هاي معروفي که زاينده رود را به شهر متصل کرده اند به استقبال شما مي آيد. در اصفهان آنچه از معماري و جلال و شوکت هنر ايران باقي مانده را بطور يکجا و وسيع، تماشا خواهيد کرد. در اطراف اصفهان و يزد فرصت تماشاي کوير، اين سرزمين خيال، نصيب شما مي شود. توجه داشته باشيد که ممکن است تور کوير از تور گردشگري شهرها جداگانه به حساب بيايد.

تور شيراز و تماشاي اروسي هاي مکررش

تور شيراز يکي از زيباترين تجربه هاي سفر شما خواهد بود. در اين تور شما به ملاقات با حافظيه و سعديه مي رويد و بازار وکيل را با قدم هايي آهسته طي مي کنيد. براي تماشاي زيباترين مسجد اين شهر به طرف مسجد نصيرالملک مي رويد و آنچه براي تماشا پيش پاي شما برپا مي کند را با حظي تمام، ملاقات مي کنيد. بهترين زمان براي حضور در مسجد نصيرالملک، پيش از غروب خورشيد است، زيرا اروسي هاي اين مسجد براي غرق کردن محيط در رنگ هاي خود به نور خورشيد نياز دارند.

در اين شهر همچنين نارنجستان قوام نيز بسيار تماشا دارد، باغ ارم و محيط سرسبز آن که غرق در عطر گل هاي نسترن است نيز بسيار ديدني و تماشايي است. در اين ميان از بازديد ارگ کريمخان غافل نشويد بخصوص که در نزديکي اين ارگ بهترين طعم فالوده شيرازي را تجربه خواهيد کرد. آنچه که در اين تور فراموش نمي شود نيز، بازديد از تخت جمشيد و تاريخي کهن است که همچنان مايه افتخار و مباهات ايران است. براي سفر به شيراز علاوه بر فروردين و ارديبهشت، آبان و آذر نيز ماه هايي باصفا و پاييزي هستند که اين شهر را طلايي مي کنند و برگريزان زيبايش را براي شما به نمايش مي گذارند هر چند سفر به شيراز هر ماه از سال از فروردين تا اسفند ديدني هاي جذاب و با صفاي خودش را دارد.

تور يزد و قدم زدن در هزاتوهاي قديمي اش

تور يزد و قدم زدن در هزارتوي تنهايي آن را در محله فهادان تجربه مي کنيد. محله ي زيبايي که شما را به ملاقات با خانه و کاشانه مي برد. خانه و کاشانه نام يک خانه بزرگ و زيبا است که مي توانيد در آن اقامت داشته باشيد. حياطي بزرگ که انبوه گل هاي کاغذي بر آن سايه انداخته اند و حوضي وسيع که تمام اين زيبايي ها را بازتاب مي دهد.

در روزهاي اول فرودين مردي سالمند را در اين خانه ملاقات مي کنيد که صبورانه پشت ميزي بزرگ مي نشيند و منظره ي حياط را تماشا مي کند و در تنهايي صبحانه ميل مي کند، اين مرد از جراحان بنام يزدي است که روزي از روزگار پيري خود را در اين منظره مي نشيند و به اندازه ي اين خانه تماشا دارد. خانه لهستاني ها، باغ دولت آباد، سراي گلشن و بازارهاي قديمي يزد همگي هوش از سر شما مي برند.

يزد شهري است که حتي اگر خاطره اي از آن نداشته باشيد چنان درگير حال و هواي کوچه هاي قديمي و خانه هاي کهن و داربست هاي انگور آن مي شويد که انگار سالهاست به اين کوچه ها و خانه ها تعلق داشته ايد. در اين شهر انواع بازارهاي تجاري لوکس، مراکز خريد و خيابان هاي بلند سنگ فرش شده را در اختيار داريد تا خلق خاطره کنيد. زيباترين فصل براي سفر به يزد علاوه بر فروردين و ارديبهشت، آبان است که انارهاي قرمزش مي رسند و تمام شهر را سرخ و زيبا مي کنند.

تور اصفهان و غرق شدن در تماشاي معماري صفوي

تور اصفهان اولين چيزي که به ذهن شما مي آورد، ميدان نقش جهان و بازار هاي مکرر اطراف آن است. اين ميدان با حضور امارت زيباي عالي قاپو، مسجد شاه و مسجد شيخ لطف الله زيباتر و تماشايي تر مي شود. براي گردش در اصفهان مي توانيد از ميدان نقش جهان شروع کنيد و سپس به ساير جاذبه هاي اطراف اين ميدان سري بزنيد.

پس از نقش جهان به بازديد چهل ستون و هشت بهشت مي رويد و سپس سي و سه پل را ملاقات مي کنيد. به ياد داشته باشيد که بازديد از خانه ملاباشي و انگورستان ملک را به هيچ وجه از دست ندهيد. در اين تور علاوه بر جاذبه هاي تاريخي مي توانيد از مراکز خريد و بازارهاي مدرن اين شهر نيز بازديد کنيد. اگر در پاييز و يا ارديبهشت به اصفهان سفر مي کنيد قدم زدن در چهار باغ عباسي را فراموش نکنيد.

سفر هاي ايران سرزميني چهار فصل

ايرانگردي و سفر به جاي جاي ايران هميشه و همه در هر فصلي از سال مي تواند جذاب و زيبا و پر از خاطره باشد. اينجاست که ميگوييم ايران زمستاني چهار فصل در چابهار، يزد، اصفهان و شيراز و حتي تبريز دارد و شما براي سفرهاي زمستاني مي توانيد ايران را در چهار چهره ببينيد.

چهار فصل زمستانه ايران زمين را در خط قطري ايران پيموديم و البته بازهم از اين مسيرها در ايران زياد است و در فصول مختلف مي توانيد بازهم برايتان بگويئم و اين فاصله 2800 کيلومتري قطر بهشت ايران است که هر زمان هرچه بخواهي براي تو فراهم کرده است. اگر بخواهي مي تواني همه اش را در آغوش بگيري، اينجاايران است کشور چهار فصل زيبا.

در ادامه نوبت شماست که بهترين انتخاب گردشگري در شهرهاي نامبرده را داشته باشيد. معمولا سفرهاي داخلي بر اساس اقليمهاي متفاوت دسته بندي ميشوند و جاذبه هاي فرهنگي تاريخي در اصفهان و شيراز و يزد دلايل اصلي انتخاب اين شهرها هستند و در کنارش امکانات تفريحي دريايي چابهار و ديدنيهاي طبيعي دليلي بر انتخاب چابهار.

رزرو هتل هاي شيراز، اصفهان، يزد و چابهار نيز از خدمات ديگري است تا تورهاي بسيار پربارتري را تجربه کنيد. معمولا هتلها در تورهاي ايرانگردي با صبحانه سرو ميشوند تا از نهايت وقت در گشتها استفاده کنيد و نيازي به تمام کردن اجباري نشويد.

بياييم براي سفر امسال برنامه ريزي حرفه اي را انجام دهيم و از شهرهاي گفته شده همانکه طبق سليقه مان است را انتخاب کنيم و روح و جسممان را در اين مسافرت داخلي جلا دهيم.

منبع: http://www.baharnews.ir/


برچسب ها: تورهای , داخلی , و , گردشی , ,
[ بازدید : 145 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تحصيل در آلمان يا تحصيل در فنلاند؟ کدام يک را انتخاب کنيم؟

سه شنبه 6 اسفند 1398
11:40
یاورِ من

تحصيل در آلمان يا تحصيل در فنلاند؟ کدام يک را انتخاب کنيم؟

حتما مي دانيد اين روزها مهاجرت تحصيلي به کشورهاي اروپايي، به يکي از آرزوهاي بسياري از جوانان تبديل شده است و تعداد بي شماري مي خواهند شانس خود را در کشوري ديگر امتحان کنند و دانشگاه هاي برتر دنيا را براي علم آموزي انتخاب نمايند.

نمي دانيم شما هم از همين دسته افراد هستيد و آرزوي تحصيل در دانشگاه هاي معتبر دنيا را داريد يا خير اما اگر شما هم جز همين افراد هستيد و مهاجرت تحصيلي را يکي از مناسب ترين مسيرهاي ممکن براي تغيير روند زندگي خود مي دانيد، پيشنهاد مي کنيم در اين گزارش با ما همراه باشيد تا در خصوص تحصيل در آلمان و همچنين تحصيل در فنلاند برايتان بيشتر صحبت کنيم.

تحصيل در آلمان

نگاهي به اطرافتان بندازيد، قطعا افرادي را پيدا مي کند که يا راهي آلمان شده اند يا مي خواهند به اين کشور بروند. اما علت اين امر چيست؟ بايد بگوييم آلمان يکي از کشورهاي مهاجر پذير به حساب مي آيد و سالانه هزاران نفر با مقاصد گوناگون، راهي اين کشور مي شوند. يکي از مهمترين دلايل جذب اين ميزان مهاجر، شرايط تحصيل در آلمان است که سبب شده دانشجويان بسياري خود را به اين کشور برسانند و براي تحصيل در اين کشور، اقدام کنند.

بايد تاکيد کنيم که آلمان کشوري است که از نظر تحصيل، در رتبه هاي برتر جهاني قرار دارد و امکانات بسيار ويژه اي براي دانشجويان در نظر مي گيرد. همچنين بايد بدانيد که تحصيل رايگان در آلمان امري طبيعي است و اين مهم يکي از اصلي ترين دلايل انتخاب اين کشور توسط مهاجرين محسوب مي شود زيرا ديگر نيازي نيست نگران پرداخت هزينه تحصيل خود باشند يا براي دريافت بورسيه مدت ها زمان بگذارند و تلاش کنند.

تحصيل در آلمان به زبان انگليسي يا آلماني؟

کافي است با افرادي که به دنبال يادگيري زبان آلماني رفته اند، صحبت کنيد و در خصوص اين زبان از آنها بپرسيد. مي دانيد چه اتفاقي رخ مي دهد؟ بايد بگوييم احتمالا ميبايست چند دقيقه اي را براي شنيدن غر آنها تحمل کنيد زيرا عموما از سختي و عدم جذابيت اين زبان گله مي کنند و ناراحت هستند.

اما نکته مهم اين است که دانشگاه هاي آلمان هم به زبان آلماني تدريس مي کنند و هم به زبان انگليسي و شما مي توانيد به راحتي يکي از اين دو را که بيشتر دوست داريد انتخاب کرده و زحمت خيلي زيادي براي يادگيري زبان آلماني به خود ندهيد.

اگر قصد تحصيل در مقطع کارشناسي ارشد را داريد، بايد بگوييم شما نياز به مدرک آيلتس 6 يا مدرک زبان آلماني B2 را داريد و اگر نتوانيد يکي از اين دو را در اختيار بگيريد، پذيرش دانشگاهي شما با چالش رو به رو مي شود.

شرايط تحصيل در آلمان

معدل شما براي دريافت پذيرش در دانشگاه هاي آلمان يک امر بسيار مهم است. در واقع شما اگر مي خواهيد براي مقطع فوق ليسانس به کشور آلمان برويد، بايد بدانيد معدل مدرک ليسانس شما ميبايست بيش از 15.10 باشد. البته اين امر براي دانشگاه ها و رشته هايي است که به زبان انگيسي ارائه مي شوند و شما براي رشته هاي آلماني زبان، مي توانيد با معدل 13 نيز اقدام کنيد. براي دريافت اطلاعات بيشتر در اين زمينه مي توانيد به سايت موسسه دانش گستر کوه نور مراجعه کنيد.

شرايط دريافت ويزاي تحصيلي در آلمان

نيازي نيست که تاکيد کنيم قبل از رفتن به آلمان بايد ويزا تهيه کنيد! پس مدارک زير را براي گرفتن ويزا آماده نماييد:

  • پاسپورت با اعتبار بيش از 6 ماه به همراه دو نسخه کپي
  • مدرک پذيرش تحصيلي در آلمان
  • گواهي پايان دوره متوسطه همراه با ترجمه رسمي به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره پيش دانشگاهي همراه با ترجمه رسمي به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره کارشناسي براي متقاضيان مقطع ارشد به همراه ترجمه به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره کارشناسي ارشد براي متقاضيان مقطع دکتري به همراه ترجمه به زبان آلماني
  • فرم تکميل شده درخواست ويزا
  • عکس پاسپورتي رنگي
  • اصل شناسنامه به همراه دو نسخه کپي
  • گواهي توانايي و پشتيباني مالي
  • مدارک سوابق تحصيلي
  • هزينه صدور رواديد به ارزش 80 يورو
  • انگيزه نامه
  • رزومه تحصيلي

مزاياي تحصيل در آلمان چيست؟

تحصيل در کشور آلمان مزاياي بي شماري دارد. نمونه هايي از آن عبارتند از:

  1. تحصيل رايگان در آلمان اگر رشته و دانشگاه به زبان آلماني باشند
  2. توانايي تحصيل به زبان انگليسي
  3. حضور در دانشگاه هاي معتبر جهان
  4. امکان کار همراه با تحصيل
  5. تحصيل در رشته هاي متنوع و گوناگون
  6. امکان دريافت اقامت دائم و همچنين پاسپورت آلماني پس از فارغ التحصيلي

تحصيل در فنلاند

نيازي به گفتن نيست که فنلاند يکي از مرفه ترين کشورهاي اروپايي است که با استفاده از برترين سيستم هاي آموزشي، در رتبه معتبرترين گزينه هاي تحصيل براي دانشجويان به حساب مي آيد. مهمترين ويژگي تحصيل در فنلاند اين است که شما در کشور فنلاند مي توانيد در بيش از 100 رشته به تحصيل بپردازيد و مدرکي معتبر از دانشگاهي معتبر به دست آوريد.

لازم است بدانيد تحصيل در فنلاند را مي توانيد به زبان انگيسي پيش ببريد و از بورسيه هاي تحصيلي اين کشور در مقاطع کارشناسي ارشد و دکتري نيز بهره مند شويد.

هزينه تحصيل در فنلاند

مي دانيم براي ما ايراني ها قانون بدي به حساب مي آيد اما بايد بگوييم بر اساس قانون کشور فنلاند، مهاجرين و اتباع خارج از اتحاديه اروپا ميبايست جهت تحصيل در فنلاند، هزينه پرداخت کنند. اين هزينه چيزي بالغ بر 4 هزار الي 18 هزار يورو است که به صورت سالانه ميبايست توسط دانشجويان پرداخت شود.

اما نکته مثبت اين قانون براي ما آن است که اين امتياز را به ما داده تا به مدت 25 ساعت در هفته کار کنيم و درآمد داشته باشيم. البته بايد گفت اين زمان در دوران تعطيلات تا 40 ساعت افزايش ميابد.

از سوي ديگر دانشجوياني که در کشور فنلاند فارغ التحصيل شده اند، مي توانند ويزاي خود را به مدت يک سال تمديد کرده و در جست و جوي کار باشند و در نهايت پس از يافتن کار، مجددا ويزاي خود را براي مدت طولاني تري تمديد نمايند.

موسسه دانش گستر کوه نور

اگر قصد داريد در کشورهاي اروپايي چون آلمان و فنلاند درس بخوانيد، مي توانيد از موسسه دانش گستر کوه نور کمک بگيريد. اين موسسه با کسب مجوز از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و با بيش از يک دهه فعاليت، مي تواند همراه شما باشد تا علاوه بر ارتقا سطح زبان خود، روند دريافت ويزاي خود را تسريع ببخشيد.


[ بازدید : 149 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود رايگان تحقیق با موضوع صفحه گسترده

سه شنبه 6 اسفند 1398
11:00
یاورِ من

تحقیق با موضوع صفحه گسترده

  • تحقیق با موضوع صفحه گسترده
    تحقیق با موضوع صفحه گستردهدسته: کامپیوتر و IT
    بازدید: 3 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 90 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 37

    تحقیق با موضوع صفحه گسترده 37صفحه قالب ورد قابل ویرایش

    قیمت فایل فقط 35,200 تومان

    خرید

    توضیحات:

    تحقیق با موضوع صفحه گسترده

    37صفحه قالب ورد قابل ویرایش

    تحقیق با موضوع صفحه گسترده

    37صفحه قالب ورد قابل ویرایش

    بخشی ازمتن:

    مقدمه :

    Excel 2000 یك نرم افزار صفحه گسترده قوی است و به عنوان یكی از قویترین صفحه گسترده ها انتخاب شده است .

    Excel قابلیت هایی دارد كه شامل این موارد است :

    1. خودكار كردن سیستم های مالی

    2. كنترل موجودی انبارها

    3. محاسبه میزان سود و میانگین كالاهای فروخته شده

    4. درصد افزایش یا كاهش سود

    Excel این امكانات را در كمترین زمان ممكن در اختیار ما قرار می دهد .

    اكسن 2000 آخرین نسخه از معروفترین برنامه صفحه گسترده در دنیا میباشد و پیش از آخرین نسخه اكسل دارای ویژگیها ، توابع و خصایص جدید می باشد و بدین دلیل است كه شمارة ویرایش جدیدی را به عنوان Excel 2000 با خود دارد .

    عملیات زیادی را میتوانید در اكسل 2000 انجام دهید . این برنامه از قدرت بسیار بالایی برخوردار است . اكسل بیش از یك برنامه محاسباتی ساده میباشد كه فقط برای جمع ارقام استفاده شود . میتوانید عملیات پیچیده ای مانند كار باداده ها، استفاده از توابع ،‌مرتب سازی داده ها و حتی وارد نمودن ارقام برای كسب یك هدف از قبل تعیین شده را انجام دهید . همچنین می توانید ارائه داده ها را مجدداً مرتب سازید . اطلاعات را از برنامه های دیگر وارد نمائید یا آنها را به برنامه های دیگر وارد كنید و یافایل ها را به صفحات یك سایت وب ارسال نمائید .

    فهرست برخی ازمطالب:

    مقدمه

    اصول و مبانی اكسل

    سفارشی سازی دكمه های نوار ابزار :

    نشانگر ماوس و منوهای میانبر :

    درج اطلاعات

    نمایش پیش فرض تاریخها :

    وارد نمودن زمان :

    قالب بندی نمایش تاریخ :

    تغییر نمایش زمانها در كاربرگ :

    قالب بندی اعداد با نوار ابزار :

    قالب بندی اعداد :

    قیمت فایل فقط 35,200 تومان

    خرید

    برچسب ها : تحقیق با موضوع صفحه گسترده

براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

دانلود رايگان تحقيق با موضوع صفحه گسترده


[ بازدید : 179 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

گربه بيرمن و مشخصات رفتاري

جمعه 2 اسفند 1398
12:01
یاورِ من

گربه بيرمن و مشخصات رفتاري

jrpl_t1.jpg

گربه هايي از نژاد بيرمن، صداي بسيار لطيفي دارد که در مواقع گشنگي و نياز به توجه، با استفاده از صداي ملايمي نياز خود را به اطلاع شما مي رساند.

مشخصات نژادي

رفتار محبت آميز با خانواده: خيلي خوب

برخي از نژاد گربه ها معمولا مستقل هستند حتي اگر از زمان بچگي توسط يک شخص خاص بزرگ شوند. ديگر نژاد ها به صورت خيلي صميمي با يک شخص خاص پيوند مي خورند و نسبت به ساير اشخاص بي تفاوت هستند. نژاد تنها عاملي نيست که بر ميزان عاطفه تاثير مي گذارد. به طور کلي گربه هايي که در خانه ها با انسان ها بزرگ شده اند راحت تر پيوند مي خورند و مي توانند بهتر ارتباط برقرار کنند.

ميزان ريزش مو: معمولي

اگر قصد داريد خانه خود را با يک گربه شريک شويد، ابتدا بايد با ريزش موهاي گربه در محيط خانه کنار بياييد. با اين حال ميزان ريزش مو در نژاد هاي مختلف متفاوت خواهد بود. اگر اهل تميزي و نظافت بيش از حد هستيد بهتر است يک نژاد را انتخاب کنيد که ريزش موي کمتري داشته باشد.

سلامت عمومي: کم

به دليل شيوه هاي نامناسب پرورش، برخي از نژاد ها مستعد ابتلا به يکسري مشکلات بهداشتي ژنتيکي هستند. اين بدان معنا نيست که تمام گربه ها از يک نژاد به اين بيماري يا بيماري ها مبتلا مي شوند؛ يعني آنها در معرض خطر بيشتري قرار دارند. اگر تمايل داريد گربه‌ي خاصي از يک نژاد را نگهداري کنيد بهتر است با مشکلات ژنتيکي و بيماري هاي مربوط به آن نژاد آگاهي داشته باشيد.

پتانسيل بازيگوشي: زياد

برخي از گربه ها همانند بچگي هاي خود پر از انرژي و بازيگوشي هستند، در حالي که برخي ديگر جدي تر و آرام تر هستند.

تمايل به سرو صدا کردن: زياد

برخي از نژاد ها بيشتر از بقيه سرو صدا ايجاد مي کنند. هنگام انتخاب نژاد در مورد نوع صدا و ميزان سر و صداي گربه خوب فکر کنيد تا در آينده به مشکل نخوريد.

رفتار دوستانه با کودکان: خيلي زياد

تحمل کودکان به اندازي کافي مي تواند مناسب باشد که بتوانيد يک گربه يا حيوان خانگي را براي نگهداري انتخاب کنيد. داشتن يک نگرش مثبت نسبت به دويدن کودکان و ايجاد سرو صدا توسط جوانان مي تواند يک نوع رفتار دوستانه و محبت آميز با کودکان در نظر گرفته شود. براي ساير نژاد گربه ها مي توان گفت که با توجه به شخصيت و زندگي گذشته خود ميزان صميميت و رفتار دوستانه آنها با کودکان متفاوت خواهد بود.

نظافت آسان: ضعيف

برخي از نژاد ها به نظافت خيلي کمي نياز دارند و برخلاف آنها براي رعايت نظافت برخي گربه هاي ديگر بايد مدام موهاي آنها را شانه بزنيد. در نظر بگيريد که آيا وقت و حوصله کافي براي نگهداري و نظافت گربه هايي با ميزان نظافت روزانه بالا داريد يا خير؟

ميزان هوش: زياد

برخي از نژاد هاي گربه از ديگر نژاد ها باهوش تر هستند. ولي مي توان گفت که تمام گربه ها اگر به شيوه‌اي مناسب با نژاد آنها از راه هايي تحريک ذهني شوند، مي توانند کار سخت خود درا به خوبي انجام دهند. اسباب بازي هاي تعاملي و خلاقانه، يک روش بسيار مناسب با تاثيرگذاري بالا انجام يک تمرين هوشمندانه توسط ساير گربه ها است.

رفتار دوستانه با حيوانات خانگي ديگر: خيلي خوب

دوستي با انسان ها يک چيز متفاوت از دوستي با ساير حيوانات خانگي ديگر است. برخي از گربه ها نسبت به گربه هاي ديگر بيشتر تمايل به رفتار دوستانه با حيوانات خانگي ديگر خواهند داشت.

اندازه: متوسط تا بزرگ با نرهايي با وزن 4 تا 6 کيلوگرم و ماده ها با وزن 2 تا با وزن 2 تا 4 کلوگرم

پوشش خارجي

با پوشش خارجي معمولي تا بلند

رنگ

رنگ کرم مخصوص گربه ها، آبي آسماني، شکلاتي، ياسي

طول زندگي: 12 تا 16 سال

اطلاعات بيشتر در مورد گربه بيرمن

تاريخچه

يک گربه زيبا مي تواند اصل و نصب و تاريخچه زيبا و جالبي داشته باشد. گفته شده است که گربه مقدس برمه، که در بعضي از مواقع بيرمن ناميده مي شود با مداخله يک الهه با چشم هاي آبي ظاهر چشمگير و زيباي خود را بدست آورده است. با توجه به گفته ها اين الهه با مشاهده عشق و فداکاري يک گربه معبد پوشش خارجي سفيد آن را به طلايي و چشم هاي زردش را به آبي تبديل کرده است. پنجه هاي سفيد و نرم اين گربه مي تواند پاکي و خلوص را در آن نشان دهد. از آن زمان تا به امروز، گربه هاي معبد علائم و نشانه هايي از لطف الهه را به دوش کشده اند و حتي گفته مي شود که در گذشته کاهنان در بدن مرده ها متولد مي شدند. به طور کلي چگونگي به وجود آمدن و شناختن اين نزاد گربه بسيار نامشخص است. در تئوري ها، به ملاقات اين نژاد گربه با آنگوراها يا پارسي ها اشاره شده است، وليکن هيچکس در جريان نيست که اين ملاقات ها چگونه و در کجا رخ مي دهد. ممکن است آنها در جنوب شرقي آسيا، بين گربه هاي مختلفي با نژاد هاي متفاوت که از نشانه هاي بارز آنها موهاي بلند و چشمان آبي رنگ خواهد بود، بوجود آمده باشند. احتمال دارد که اين گربه در فرانسه از دو اروپايي که وارد فرانسه شده بودند ايجاد شده باشد؛ نام اين دو فرانسوي آگوس پاوي و سرگرد گوردون راسل است. اين دو عدد گربه در سال 1919 به عنوان پاداش به کاهنان اهدا شدند. قبل از مرگشان، دو عدد بچه گربه بدنيا آوردند که اين گربه ها به ايجاد نژاد در اروپا کمک کردند. در سال 1925 اين گربه ها در فرانسه به عنوان بيرماني مقدس شناخته شدند که نام اصلي آنها گربه بيرمن از آن گرفته شده است.

شخصيت

اگر الگوهاي گربه هايي از نژاد سيامي را دوست داريد ولي صداي گوش خراش و آزار دهنده آنها را نمي پسنديد، نژاد بيرمن مي تواند انتخاب مناسبي براي شما باشد. گربه هايي از اين نزاد بسيار آرام هستند و رفتار ملايمي دارند. اين گربه ها صاحبان خود را به آرامي از اتاقي به اتاق ديگر دنبال مي کنند و هيچگونه اذيت و آزاري به آنها نمي رسانند. شما مي توانيد به سادگي گربه هاي نژاد بيرمن را در کار هايي که انجام مي دهيد درگير کنيد و بايد قدر دان اين باشيد که اين نژاد بر خلاف نژاد سيامي مغرور و خودراي نيست.

مطيع بودن به معناي احمق بودن نيست. بيرمن يک گربه باهوش و البته کنجکاو است. او دوست دارد که محيل اطراف خود را به طور کامل کشف کند. اين نوع گربه صداي بسيار ملايم و آرامي دارد که در صورت نياز براي اطلاع شما از خواسته هاي خود از آن استفاده مي کند. او از زندگي با شما و نگه داشتن توسط شما لذت مي برد و دوست دارد مانند يک کودک آرام در آغوش شما بخزد.

سلامتي

گربه هاي داراي شجره نامه و گربه هايي با نژاد مخلوط، ممکن است درگير مشکلات مربوط به سلامتي در انواع متفاوتي شوند که امکان دارد از نظر ژنتيکي باشد. مشکلاتي که ممکن است براي نژاد بيرمن بوجود آيد شامل موارد زير مي شود:

  • هيپوتريشوز مادرزادي، که باعث مي شود اين نژاد بدون مو بدنيا بيايند و آپلازي تيروئيد، نقص ايمني است که منجر به افزايش خطر عفونت و مرگ مي شود. خوشبختانه اين شرايط نادر خواهد بود.
  • درموئيد قرنيه، به وجود پوست و مو بر روي سطح خارجي قرنيه براي يک چشم يا هر دو چشم است که مي توان توسط عمل جراحي اين مشکل را برطرف کرد.
  • لرزش يا لرزيدن در بچه گربه ها: اين مشکل در بعضي از بچه گربه ها از زماني شروع مي شود که حدودا 10 روز عمر داشته باشند و تا سن تقربا 12 هفتگي ادامه مي يابد. علت آن ناشناخته است و بهبودي به صورت خود به خود انجام مي شود.
  • غلظت غير معمول اوره و يا کراتينين در خون

مراقبت

برخلاف طول بلند پوشش خارجي گربه هاي بيرمن، يک بافت ابريشمي دارد که به راحتي در هم گره نمي خورد. بايد به صورت هفتگي موها را شانه کنيد تا موهاي مرده را جمع کرده و از توزيع روغن هاي پوستي جلوگيري کنيد. در فصل بهار بيشتر موها در پوشش خارجي گربه هاي بيرمن ريزش پيدا مي کنند و براي جمع کردن و برداشتن موهاي ريخته و شل بهتر است در اين فصل با تعداد ددفعات زيادي آنها را شانه کنيد. حمام گرم همچنين مي تواند به شل شدن و برداشتن موهاي مرده و ريخته شده کمک کند. در هنگام حمام گربه هاي بيرمن بهتر است که آنرا با استفاده از نازل هاي دوش حمام کرده تا اينکه داخل وان قرار دهيد.

دندان هاي بيرمن را مشواک بزنيد تا از بيماري پريودنتال جلوگيري کنيد. بهتر است که اين کار را به صورت روزانه انجام دهيد، در غير اين صورت بهداشت هفتگي بهتر است هيچ بهداشتي است. هر دو هفته يک مرتبه ناخن ها را مرتب و کوتاه کنيد. با استفاده از يک پارچه نرم و مرطوب گوشه هاي چشم را پاک کنيد تا هر گونه ترشح از بين برود. براي هر چشم از ناحيه جداگانه‌اي استفاده کنيد تا خطر ابتلا به عفونت را کاهش دهيد. گوش ها را به صورت هفتگي چک کنيد.

پوشش خارجي

گربه هاي بيرمن داراي يک پوشش خارجي ابريشمي با طول متوسط است که شباهت زيادي به اشکال نژاد سيامي دارد (يعني رنگ پوشش خارجي در قسمت هاي صورت، گوش ها، پاها و دم تيره تر است). يک سر پهن و گرد دارد با گوش هاي متوسط و چشم هاي آبي روشني که زيبايي ظاهري آن را چندين برابر مي کند. اين نوع گربه در اندازه متوسط و بزرگ است که بدن قدرتمند و انعطاف پذيري داردکه خلاف رفتار و ظاهر آرامش را نشان مي دهد.

منبع: فارسي پت


برچسب ها: گربه , بیرمن , و , مشخصات , رفتاری ,
[ بازدید : 136 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چاپ آنلاين عکس با اينستا چاپ

جمعه 2 اسفند 1398
1:21
یاورِ من

لذت چاپ آنلاين عکس با اينستا چاپ

گروه علم و فناوري: در حال حاضر، چاپ عکس بيشتر از گذشته ارزش پيدا کرده اند. زيرا عکس‌ها و فيلم‌ها در حافظه گوشي‌هاي موبايل ذخيره مي‌شوند. در نتيجه، هر لحظه ممکن است که از بين بروند. علاوه بر آن، طبق عقيده اکثريت مردم تصاوير ديجيتالي به هيچ عنوان نمي توانند جاي عکس و قاب عکس‌هاي ماندگاري را بگيرند. به همين منظور امروزه بيشتر از تصاوير چاپي براي ثبت و ماندگار کردن لحظات استفاده مي‌شود.

سرويس اينستا چاپ يک سرويس چاپ آنلاين عکس است. در اين صورت با استفاده از اين سرويس شما مي‌توانيد تصاوير موبايل ، رايانه و شيکه‌هاي اجتماعي مثل اينستاگرام خود را روي انواع کاغذهاي چاپ و در قاب عکس‌هاي متنوع، چاپ کنيد. همچنين با استفاده از اين سرويس چاپ عکس، مي‌توانيد عکس‌هاي خود را براي هميشه ماندگار کنيد. خدمات اينستا چاپ هم از طريق وب سايت و هم از طريق اپليکشن‌هاي موبايل در اختيار عموم مردم قرار دارد.
در اين مقاله مي‌توانيد با امکانات اپليکشن‌هاي موبايل اينستا چاپ آشنا شويد و به صورتي راحت تري به آن دسترسي پيدا کنيد.

اپليکشن‌هاي موبايل اينستا چاپ
اينستا چاپ براي هر دو سيستم عامل اندرويد و IOS اپليکشن منتشر کرده است و در هر دوي اين سيستم عامل‌ها، طراحي متناسبي را ارائه کرده است که داراي عملکرد‌هاي بسيار مطلوبي هستند. در نتيجه، شما مي‌توانيد به سادگي با اپليکشن اينستا چاپ کار کنيد. خدمات اين اپليکشن به خوبي از يکديگر تفکيک داده شده اند و در کنار طراحي مناسب اين اپليکشن براي رابط کاربري، دسترسي به آن آسان تر است و در کمترين زمان مي‌توانيد به نتيجه مورد نظرتان دست پيدا کنيد.

همانطور که گفته شد، اپليکيشن اينستا چاپ خدماتي را براي چاپ عکس و ماندگار کردن لحظات در اختيار عموم مردم قرار مي‌دهد. اين خدمات عبارتند از: چاپ عکس، چاپ عکس روي قاب‌هاي متنوع، چاپ عکس روي پوستر، تقويم، ريسه، چارچوب و گيره‌هاي چوبي. تمامي اين خدمات در اپليکشن اينستا چاپ ارائه شده اند و مي‌توانيد تصاويري که به اين شيوه‌ها چاپ مي‌شوند را تا مدتي طولاني 90 سال نگهداري کنيد. همچنين مي‌توانيد از آنها در زيباتر کردن دکور خانه خود استفاده کنيد. تنوع محصولات در کنار قيمت‌هاي مناسبي که ارائه مي‌دهد، از مزاياي مهم اين سرويس چاپ عکس آنلاين به شمار مي‌رود.

علاوه بر آن، اينستا چاپ محصولات و خدمات خود را به صورت مناسبتي نيز ارائه مي‌دهد. براي مناسبت‌هايي مانند روز مادر، روز پدر، روز معلم، روز تولد و.. در اپليکشن خدماتي ارائه شده است که کار شما را آسان تر مي‌کند. اينستا چاپ براي اين مناسبت‌ها بسته‌هاي ويژه اي در نظر مي‌گيرد که مي‌توانيد قبل از اينکه آنها را سفارش دهيد، بسته بندي و کادوپيچي آنها را نيز از سرويس اينستا بخواهيد. در اين صورت پرسنل اين اپليکشن به شيوه اي جذاب و زيبا بسته مورد نظرتان را کادو پيچي کرده و ارسال مي‌کنند.
زماني که در اپليکشن سفارشي را ثبت مي‌کنيد، گزينه‌هايي به منظور ويرايش کردن تصوير به فرم دلخواهتان در اختيارتان قرار مي‌گيرد. در اين صورت مي‌توانيد، تصاوير را در جهت‌هاي مختلف بچرخانيد، برش بزنيد و يا آنها را از يک قسمتي قطع کنيد.

در اينستا چاپ مي‌توان به دو روش تصاوير را بارگزاري کرد. شما هم مي‌توانيد از گالري گوشي و هم از تصاوير اينستاگرامي، تصوير مورد نظر خود را بارگزاري کنيد. از مزيت‌هاي جذاب اين اپليکشن آپلود مستقيم تصاوير از اينستاگرام است. شما مي‌توانيد در اپليکيشن به حساب کاربري خود در اينستاگرام وارد شويد و از تصاويري که در تايم لاين صفحه شما موجود است، تصاوير دلخواه خود را براي چاپ انتخاب کنيد.
همچنين براي هرکدام از دسته بندي‌ها، پيش نمايشي از محصول نهايي را قرار داده است که در نتيجه، با استفاده از اين قابليت مي‌توانيد محصول نهايي که تحويل مي‌گيريد را مشاهده کنيد. پيش نمايش‌هايي که براي محصولات نشان داده مي‌شوند، توسط عکاسان حرفه اي در زاويه‌هاي مختلف تهيه شده و به ثبت رسيده اند.

اينستا چاپ مجموعه اي پر توان و با انگيزه را در پشت خودش دارد که تمامي پرسنل اين مجموعه براي افزايش فروش و توسعه کسب و کار تلاش مي‌کنند. مجموعه اينستا چاپ در تلاش است تا تجهيزات چاپ عکس‌ها را با استانداردهاي روز دنيا تطابق دهد که در نتيجه آن، عکس‌هاي سفارشي با بهترين کيفيت چاپ شوند. علاوه بر آن، اينستا چاپ محصولات متنوعي را ارائه مي‌دهد و درباره قيمت چاپ عکس بايد بگويم که داراي قيمت‌هاي مناسبي نسبت به محصولات هم رده هستند. همچنين ارائه بسته‌هاي مناسبتي اين مجموعه باعث تمايز اين سرويس با ساير سرويس‌هاي ارائه دهنده چاپ عکس شده است.
اپليکشن اينستا چاپ هم اکنون در مارکت اندرويد و اپ استور براي هر دو سيستم عامل اندرويد و IOS قابل دسترسي است که مي‌توانيد آن را دانلود کرده و از خدمات متنوع آن بهره ببريد.


برچسب ها: چاپ , آنلاین , عکس , با , اینستا , چاپ ,
[ بازدید : 145 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش المان سري 8

پنجشنبه 1 اسفند 1398
0:31
یاورِ من

راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش المان سري 8

همانطور که مي دانيد ماشين لباسشويي بوش سري 8 در بالاترين و آخرين سري از ماشين هاي لباسشويي بوش قرار دارد که از جديدترين تکنولوژي هاي روز در آن به کار گرفته شده است و تنها تفاوتي که با سري بالاتر خود يعني سري Home Professional دارد از نظر ظاهر بوده که سعي شده ظاهر آن کمي لوکس تر باشد به اين صورت که درب اين سري ماشين لباسشويي دو جداره طراحي شده و لوگوي بوش بر روي آن خودنمايي مي کند، تفاوت ديگري که در آن وجود دارد پنل آن است که قسمتي از آن با استفاده از استيل ديزاين شده است و زيبايي خاصي به آن البته اين موضوع بستگي به سليقه شما دارد اما توجه داشته باشيد که اين دو سري از نظر مشخصات فني و کارايي دقيقا شبيه به هم هستند، اما اگر شما جزو دسته از افرادي هستيد که به دنبال بالاترين و آخرين مدل ماشين لباسشويي بوش هستيد اين بسيار خوب است اما بهتر است کمي صبر کنيد چراکه ما نمي توانيم فقط يک مدل را به عنوان آخرين مدل لباسشويي بوش به شما معرفي کنيم به دليل اينکه چندين مدل وجود دارد که بالاترين مدل هاي شرکت بوش مي باشند با اين تفاوت که هر کدام داراي امکانات مختلفي هستند و هر کدام مزيت هاي مخصوص به خود را دارند و در نوع خود بهترين که اين بستگي به الويت و نياز شما دارد که چه چيزي براي شما اهميت بيشتري دارد به همين دليل ما سعي کرده ايم در ادامه اخرين مدل هاي ماشين لباسشويي بوش را مورد بررسي قرار دهيم و آنها را با يکديگر مقايسه کنيم تا تفاوت بين آن ها را بهتر بدانيد و تصميم گيري براي شما آسان تر شود.

منبع اين خبر rajanews.com

j8j9_t5.jpg

در ضمن شما مي توانيد با استفاده از لينک زير که براي شما قرار داده ايم وارد فروشگاه اينترنتي 20 بخر نمايندگي لوازم خانگي بوش شويد، در آنجا شما مي توانيد مشخصات فني و قيمت هر محصول را با يکديگر مقايسه کنيد و ماشين لباسشويي بوش را با اقساط 24 ماهه بدون بهره تنها با يک سفته بانکي به صورت مستقيم از نمايندگي بوش سرويس تهيه کنيد.

بياد داشته باشيد که تمام مدل هاي ماشين لباسشويي بوش از نظر کيفيت و طول عمر در يک سطح قرار دارند تنها دليلي که باعث ايجاد تفاوت قيمت بين آنها شده است برنامه هاي شستشوي متنوع، برنامه هاي لکه بري و بکارگيري تکنولوژي هاي مختلف است که امکانات مختلفي را در اختيار شما قرار مي دهد، اگر شما جزو دسته از افرادي هستيد که معمولا از يک يا دو برنامه شستشو استفاده مي کنيد بهتر است به دنبال مدل هاي پايين تر باشيد چراکه همان کار را براي شما انجام مي دهند بطور مثال اگر شما برنامه لکه بري لبسشويي را فعال نکنيد و نوع لک را براي دستگاه مشخص نکنيد چه فرقي مي کند ماشين لباسشويي شما اين گزينه را داشته باشد يا نداشته باشد کيفيت شستشو همان خواهد بود و اگر قصد داريد که از اين امکانات استفاده کنيد پس بهتر است با نحوه عملکرد و کارايي آنها اشنا باشيد تا بتوانيد بر اساس نياز خود بهترين مدل لباسشويي بوش را انتخاب کنيد. در اينجا ما سعي مي کنيم از بالاترين مدل ماشين لباسشويي بوش سري 8 تا پايين ترين مدل در اين سري را با يکديگر مقايسه کنيم تا بتوانيد تصميم خود را با اطمينان کامل بگيريد.

اما قبل از هر چيز بهتر است بدانيد شرکت بوش آلمان با گارانتي بوش سرويس در ايران فعاليت مي کند اما اگر بخواهيد مي توانيد از طريق لينکي که براي شما قرار داده ايم وارد سايت رسمي بوش آلمان شويد و در قسمت آسيا نام ايران را مشاهده کنيد.
https://www.bosch-home.com/service

ماشين لباسشويي بوش سري 8 مدل WAW32660IR

اگر قصد خريد ماشين لباسشويي بوش سري 8 با رنگ سفيد را داريد WAW32660IR ساخت کشور آلمان با ظرفيت 9 کيلوگرم و سرعت چرخش موتور آن به 1600 دور در دقيقه در زمان خشک کن مي رسد که بالاترين مدل در سري 8 محسوب مي شود که داراي بدنه Super Silenceمي باشد که از يک عايق صوتي در آن استفاده شده است و شرکت بوش ازنسل جديد موتورهاي خود EcoSilence Drive در قلب اين مدل استفاده کرده است که باعث شده ماشين لباسشويي بوش سري 8 مدل WAW32660IR در زمان شستشو تنها 47 دسي بل صدا دارد اين به اين معني است که شما زمان شستشو متوجه روشن بودن دستگاه نخواهيد شد در حالت خشک کن نيز اگر دستگاه با بالاترين سرعت يعني 1600 دور دقيقه کار کند در اين حالت نيز صداي آن تنها به 73 دسي بل مي رسد و توانسته برچسب انرژي A+++ را به خود اختصاص دهد که جزو کم مصرف ترين لوازم خانگي قرار مي گيرد؛ اين ماشين لباسشويي داراي 14 برنامه شستشو و 16 برنامه لکه بري است و از خصوصيات منحصر به فرد آن مي توانيم به سيستم تشخيص وزن لباس، سيستم تشخيص کف روي لباس و سيستم i-Dos نام ببريم که در ادامه به آن ها خواهيم پرداخت.

سيستم تشخيص وزن لباس: همان طور که گفتيم ماشين لباسشويي بوش سري 8 مدل WAW32660IR داراي ظرفيتي معادل 9 کيلوگرم مي باشد که بالاترين ظرفيت را در ميان ماشين هاي لباسشويي بوش دارا مي باشد؛ اما داشتن سيستم تشخيص وزن لباس بر روي اين دستگاه اين امکان را به ماشين مي دهد که ديگر لازم نيست شما منتظر پر شدن ظرفيت لباسشويي براي روشن کردن آن باشيد چراکه اگر شما يک پيراهن هم داخل آن قرار دهيد لباسشويي به کمک سنسورهايي که بر روي مخزن لباس قرار دارد وزن لباس را تشخيص داده و با توجه به جنس پارچه که شما توسط برنامه شستشو براي آن تعريف کرده ايد ميزان آب گيري را تنظيم مي کند؛ در اين شرايط ديگر فرقي نمي کند که شما يک خانواده کم جمعيت هستيد يا پر جمعيت اين ماشين لباسشويي مي تواند هر ميزان لباسي که داشته باشيد را براي شما بشورد.

تنظيم اتوماتيک ميزان مصرف مواد شوينده (i-Dos): يکي از بهترين و جديدترين تکنولوژي هاي شرکت بوش مي باشد که داراي دو مخزن براي مواد شوينده مي باشد يکي براي شوينده لباس و ديگري نرم کننده در اين حالت شما دو مخزن را پر مي کنيد و ماشين لباسشويي مي تواند با استفاده از سنسورهايي که براي آن در نظر گرفته شده است بر اساس وزن لباس جنس لباس که شما توسط برنامه شستشو براي آن تعريف کرده ايد و مقدار کثيفي لباس که در آبکشي ابتدايي براي خيس کردن لباس ها به دست مي آورد مي تواند ميزان مايع ماشين لباسشويي و نرم کننده را به شکلي تنظيم کند تا شما به بالاترين کيفيت شستشو دست پيدا کنيد و ديگر شاهد باقي ماندن مواد شوينده در لباس نخواهيد بود چراکه باقي ماندن مواد شوينده در لباس علاوه بر اينکه باعث پوسيده شدن آن مي شود باعث بروز بيماري هاي پوستي و تنفسي در افراد مي گردد.

EcoSilence Drive: شرکت بوش در نسل جديد موتورهاي خود بجاي استفاده از برس هاي کربني از آهن ربا استفاده کرده است تا بتوانند اصطکاک را به پايين ترين سطح برسانند شرکت بوش با اين تغيير توانست مصرف انرژي را تا حد چشم گيري پايين آورده و صداي موتور را به حداقل برساند و از طرف ديگر با حذف اصطکاک در آن باعث بالارفتن عمر موتور مي شود.

اما اگر به دنبال يک مدل لوکس تر براي منزل خود هستيد ماشين لباسشويي بوش مدل WAY32841ir سري Home Professional دقيقا معادل WAW32660IR اما با ظاهري لاکچري تر است اما دقت داشته باشيد که بر روي در و پنل WAY32841ir از استيل براق استفاده شده است که زيبايي آن را چند برابر کرده است اما به علت براق بودن استيل استفاده شده نگهداري و تميز کردن آن براي برخي از افراد کمي مشکل است اما اگر بخواهيد مي توانيد مدل WAY28862 را انتخاب کنيد که از نظر مشخصات فني دقيقا شبيه به همين مدل است تنها با دو تفاوت اول اينکه بر روي درب و پنل بجاي استفاده از استيل براق از رنگ استيل مات استفاده شده است و ديگر لازم نيست نگران لک شدن آن باشيد و تفاوت دوم اين است که در مورد دو مدل قبلي که در مورد آنها صحبت کرديم دور خشک کن آنها 1600 دور بود اما در اين مدل دور موتور 1400 دور در دقيقه است که تفاوتي در کل داستن ندارد البته به اين موضوع نيز دقت داشته باشيد که فقط رو چند برنامه شستشو مي توانيد دور خشک کن را بر روي 1600 دور در دقيقه قرار دهيد چرا که اين دور خشک کن مي تواند به بسياري از لباس ها آسيب وارد کند.

ماشين لباسشويي بوش سري 8 مدل WAW3266XIR

اما اگر به دنبال خريد يک ماشين لباسشويي بوش با بدنه استيل هستيد WAW3266XIR ساخت المان با گنجايش 9 کيلو را به همراه خشک کن 1600 دور در دقيقه را به شما پيشنهاد مي کنيم که اخرين مدل ماشين لباسشويي بوش با بدنه استيل مي باشد اين مدل که داراي بدنه سوپر سايلنت مي باشد و از موتور EcoSilence Drive در آن مورد استفاده قرار گرفته شده داراي رتبه انرژي A+++ مي باشد که در زمان شستشو تنها 47 دسي بل در حالت خشک کن در بالاترين سطح صداي آن فقط به 73 دسي بل مي رسد اين ماشين لباسشويي از نظر مشخصات فني شبيه به WAW32660IR مي باشد که در ابتدا در مورد آن صحبت کرديم اين مدل نيز داراي سيستم تنظيم اتوماتيک ميزان مصرف مواد شوينده (i-Dos)، سيستم تشخيص وزن لباس، سيستم تشخيص کف روي لباس، برنامه هاي لکه بري (AntiStain) به همراه 14 برنامه شستشو مي باشد که به طور قطع مي توانيم بگوييم بهترين مدل لباسشويي استيل مي باشد؛ اما متاسفانه بايد بگوييم اگر به دنبال مدل لاکچري اين مدل در سري Home Professional هستيد بايد بگوييم متاسفانه تا امروز مدلي با اين ظرفيت و مشخصات با بدنه استيل و گارانتي بوش سرويس در ايران وارد نشده است؛ اما مي توانيم مدل WAY28791IR را به شما معرفي کنيم که ساخت آلمان با ظرفيت 8 کيلو، 1400 دور و بدون سيستم i-Dos مي باشد، اين تنها مدل استيلي است که در سري Home Professional با گارانتي اصلي بوش سرويس مي توانيد در ايران تهيه کنيد.

به شما پيشنهاد مي کنيم حتما نگاهي نيز به مقاله قيمت ماشين لباسشويي بوش در سايت تبيان کنيد چراکه مي توانيد جواب سولات زيادي را در آنجا پيدا کنيد مواردي که درباره آن در سايت تبيان مي خوانيد:

بهترين مدل ماشين لباسشويي بوش کدام است؟

چگونه ماشين لباسشويي بوش اصل و تقلبي را تشخيص دهيم؟

دليل اختلاف قيمت ماشين لباسشويي بوش در فروشگاه‌هاي مختلف؟

گارانتي اصلي بوش در ايران چيست؟

نمايندگي فروش لوازم خانگي بوش کجاست؟

ماشين لباسشويي بوش سري 8 مدل WAW28760IR

ماشين لباسشويي بوش مدل WAW28760IR نيز از آخرين مدل در سري 8 با رنگ سفيد مي باشد اين مدل نيز ساخت کشور آلمان با ظرفيتي معادل 9 کيلوگرم است، دور موتور آن در زمان خشک کن به 1400 دور در دقيقه مي رسد اين مدل نيز مانند مدل هاي قبلي داراي بدنه Super Silence مي باشد و از يک موتور EcoSilence Drive بهره مي برد که باعث شده برچسب انرژي A+++ را دريافت کند و صداي آن در زمان شستشو به 47 دسي بل برسد و در زمان خشک کن به 72 دسي بل اين مدل نيز از نظر مشخصات فني دقيقا شبيه به WAW32660IR مي باشد تنها با يک تفاوت که بجاي استفاده از سيستم i-DOS داراي تکنولوژي Active Oxygen مي باشد که در ادامه در مورد آن توضيح خواهيم داد؛ اما اگر به دنبال استيل همين مدل هستيد ماشين لباسشويي بوش مدل WAW2876XIR دقيقا استيل همين مدل مي باشد.

اکتيو اکسيژن Active Oxygen: اين تکنولوژي در حقيقت يک برنامه شستشو مي باشد که يکي از بهداشتي ترين و ملايم ترين روش هاي شستشو بدون استفاده از مواد شويند محسوب مي شود، اين تکنولوژي از ذرات فشرده اکسيژن فعال براي اين کار استفاده مي کند که توسط خود ماشين لباسشويي توليد مي شود ذرات فشرده اکسيژن مي توانند جرم و باکتري ها را حتي در دماي پايين آب از بين ببرند. اما توجه داشته باشيد نمي توانيد از برنامه Active Oxygen براي شستن لباس کثيف و يا چرب استفاده کنيد، اين برنامه بيشتر براي شستن لباس هايي استفاده مي شود که کثيفي آن ها سطحي بوده و بيشتر بو گرفته اند مانند لباس هاي ورزشي، رو تختي و يا لباس هاي مهماني شما اين برنامه شستشو براي افرادي که نوزاد در منزل دارند و يا از بيماري هاي پوستي و آلرژي هاي تنفسي رنج مي برند بهترين انتخاب مي باشد چراکه لباس هاي شما را بدون استفاده از مواد شوينده شسته که علاوه بر بالا بردن عمر لباس ها ديگر از آلرژي هاي پوستي و تنفسي که بر اثر استفاده از مواد شوينده به وجود مي آمد خبري نخواهد بود. شما مي توانيد تمام مدل هاي معرفي شده را در نمايندگي بوش مشاهده نماييد کافيست بر روي لينک لباسشويي بوش کليک کنيد.

ماشين لباسشويي بوش سري 8 مدل WAW3256XGC

اگر قصد خريد ماشين لباسشويي بوش با بدنه استيل را داريد و به دنبال مدلي با قيمت مناسب تر هستيد ما به شما مدل WAW3256XGC را پيشنهاد مي کنيم که داراي ظرفيتي معادل 9 کيلوگرم با سرعت چرخش موتور 1600 دور در دقيقه مي باشد اين مدل که ساخت کشور آلمان مي باشد داراي يک بدنه سوپر سايلنت به همراه موتور EcoSilence Drive است که توانسته برچسب انرژي A+++ را به خود اختصاص دهد اين ماشين لباسشويي نيز مانند مدل هاي قبلي داراي 14 برنامه شستشو به همراه برنامه هاي لکه بري، سيستم تشخيص وزن لباس و سيستم تشخيص کف روي لباس مي باشد؛ تنها با اين تفاوت که هيچکدام از برنامه هاي Active Oxygen و يا i-Dos را دارا نمي باشد اما در مقابل قيمت آن بسيار مناسب است که به شما پيشنهاد مي کنيم حتما مشخصات فني آن را با دقت مطلالعه نماييد.

همان طور که تا اينجا متوجه شديد تفاوت زيادي بين مدل هاي مختلف وجود ندارد اما همين اختلاف هاي کوچک تفاوت قيمت بسيار زيادي در آنها ايجاد مي کند که شايد برخي از آنها خيلي هم براي شما مهم نباشد پس به شما پيشنهاد مي کنيم حتما سري به «مجله اينترنتي 20 بخر» بزنيد در آنجا شما مي توانيد مقايسه انواع ماشين لباسشويي بوش سري 8 تا 4 را مشاهده کنيد که تمام مدل ها در آن با يکديگر مقايسه شده است و ادامه اين ليست را نيز مي توانيد در آنجا دنبال کنيد و اگر اطلاعاتي در مورد گارانتي اصلي بوش و يا نمايندگي بوش نيز داشته باشيد مي توانيد آنها را نيز مطالعه نماييد.

منبع: رجانيوز


[ بازدید : 138 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

استفاده از نرده شيشه‌اي در طراحي و دکوراسيون ساختمان ها

يکشنبه 27 بهمن 1398
21:20
یاورِ من

استفاده از تکنولوژي روز شيشه در دکوراسيون داخلي

امروزه طراحي و دکوراسيون داخلي ساختمان‌ها اهميت بسيار زيادي در ميان ساير افراد پيدا کرده است. طراحان ساختمان و افرادي که در طراحي دکوراسيون داخلي و خارجي نقش دارند سعي مي‌کنند همواره از تکنولوژي هاي جديد در طراحي‌هاي خود استفاده کنند. براي اين کار روزانه به دنبال روش‌هاي جديد و لوازم مدرن موثر در طراحي دکوراسيون هستند. از زمان‌هاي قديم تا به امروز شيشه‌ها نقش اساسي در طراحي دکوراسيون داشته‌اند. شيشه هيچوقت نقش مهم خود را در اين زمينه از دست نداده و نخواهد داد، بلکه روز به روز به ميزان تاثير و اهميت آن افزوده مي‌شود. با توجه به محبوبيت شيشه‌ها، روز به روز شاهد بوجود آمدن لوازم و تکنولوژي‌هاي جديدي هستيم که با استفاده از شيشه بوجود آمده‌اند. اين لوازم جديد تاثير بسيار زيادي در طراحي و دکوراسيون ساختمان‌ها دارند. از جمله اين محصولات مي‌توان به شيشه لاکوبل، کابين دوش، پارتيشن شيشه‌اي و در نهايت نرده شيشه‌اي اشاره کرد. در ادامه با هر کدام از اين لوازم بيشتر آشنا مي‌شويم.

m4z0_r5.jpg

استفاده از نرده شيشه‌اي در طراحي و دکوراسيون ساختمان ها

نرده شيشه‌اي همانطور که از نام آن مشخص است نرده‌هايي براي حفاظت از زواياي کناري اطراف پله‌ها هستند که در گذشته از جنس آهن ساخته مي‌شدند. امروزه با پيشرفت تکنولوژي نرده‌ها را از جنس شيشه مي‌سازند. نرده شيشه‌اي به دلايل متفاوتي طراحي و ساخته شد. اين نرده‌ها نقش بسيار مهمي در زيبايي و مدرن‌سازي ساختمان‌ها دارند. با توجه به نقش مهم شيشه در دکوراسيون ساختمان هاي امروزي، مي‌توان گفت که امروزه براي زيباسازي و مدرن‌سازي دکوراسيون داخلي و خارجي ساختمان ها در مرحله اول از شيشه ها کمک گرفته مي‌شود. با توجه به اين نکته استفاده از نرده‌هاي شيشه‌اي مي‌تواند در يکپارچه سازي فضاي داخلي خانه ها و يا ساختمان هاي اداري و تجاري موثر باشد.

از دلايل ديگر استفاده از نرده شيشه‌اي در دکوراسيون داخلي، تنظيم نور داخل ساختمان‌ها است. شيشه‌هاي ساده مي‌توانند نور را از داخل خود عبور داده و نور مورد نياز درون ساختمان‌ها را فراهم کنند. ساخت پله هايي از جنس شيشه که در حال حاضر امکان پذير شده است در کنار نرده شيشه‌اي، مي‌تواند فضاي داخلي خانه ها را پرنورتر و زيباتر جلوه دهد. به همين سادگي مي‌توانيد فضايي براي پرورش گل ها و گياهان را در خانه ها فراهم کنيد که به سادگي ميزان نور مورد نياز گياهان را با استفاده از دکوراسيون شيشه‌اي تامين مي‌کند. به طور کلي مي‌توان گفت که اين نوع نرده در دو نوع کلي توليد و استفاده مي‌شود. مي‌توان نرده ها به صورت تمام شيشه طراحي کرد يا اينکه به صورت تلفيقي از شيشه و فلز براي طراحي و ساخت نرده ها استفاده کرد. هر دو نوع زيبايي خاص خود را دارند و با توجه به دکوراسيون داخلي ساختمان ها مي‌توان نوع مناسب را انتخاب کرده و استفاده کرد.

استفاده از پارتيشن شيشه‌اي در طراحي و دکوراسيون ساختمان ها

يکي ديگر از تکنولوژي‌هاي جديد شيشه در طراحي و دکوراسيون، پارتيشن شيشه‌اي است که امروزه در طراحي ساختمان‌ها نقش بسيار موثري دارد. پارتيشن شيشه‌اي را مي‌توان به نوعي استفاده از شيشه براي ساخت ديوار معرفي کرد. در اين صورت مي‌توان اتاق هايي با ديوار هاي شيشه‌اي طراحي کرد. اين اتاق ها مي‌توانند در بسياري از موارد بسيار کاربردي باشند. بعلاوه در ساخت يک اتاق شيشه‌اي براي کاربرد اصلي مي‌‎توان تاثير بسيار زيادي توسط اين اتاق‌ها در زيبايي، مدرن‌سازي منازل و ساختمان‌هاي تجاري مشاهده کرد. مي‌توان با استفاده از پارتيشن شيشه‌اي فضاي اصلي موجود در خانه ها را به قسمت هاي مختلف تفکيک کرده و به سادگي در برابر ورود عوامل متعدد خارجي مقاومت کرد. از جمله اين عوامل به صداها، گرد و خاک، حشره ها و ... اشاره مي‌کنيم. طراحي اين نوع پارتيشن نياز به دقت و تخصص زيادي دارد. بهترين کاربرد براي اين پارتيشن‌ها استفاده در ساختمان هاي اداري و شرکت ها است.

استفاده از کابين دوش در طراحي و دکوراسيون داخلي

کابين دوش يک محفظه در اندازه هاي متفاوت است که در داخل حمام ها قرار مي‌گيرد. اين محفظه حاوي دوش و متعلقات مربوطه است که يک پنل کنترلي در قسمت پشتي آن قرار داده شده است. با استفاده از اين پنل مي‌توان تنظيمات مخصوص به دوش را تغيير داد و بر طبق خواسته شخص تنظيم کرد. اين نوع کابين‌ها با توجه به اندازه حمام انتخاب مي‌شوند و براي نظافت و پاکيزگي بيشتر طراحي و توليد شده‌اند. درب‌هاي کابين دوش از جنس شيشه بوده و در دو نوع کشويي و باز شو طراحي و ساخته مي‌شود. براي طراحي اين نوع محصول شيشه‌اي از طرح ها و اندازه هاي متفاوتي استفاده مي‌کنند. استفاده از کابين در داخل حمام ها در کنار وان مي‌تواند يک امکانات کامل براي استحمام محسوب شود. معمولا کساني که مي‌خواهند يک دوش سريع بگيرند از کابين دوش يا دوش هاي معمولي استفاده مي‌کنند. در حالي که استحمام در وان ها زمان بر بوده و نياز به آماده‌سازي وان ها خواهد داشت.


[ بازدید : 177 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به یاورِ من است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]