3 دليل براي اينکه تجارت شما به VPN نياز دارد

شنبه 18 ارديبهشت 1400
10:32
یاورِ من

3 دليل براي اينکه تجارت شما به VPN نياز دارد

در اين مقاله ، ما اهميت استفاده از VPN در تجارت را بررسي مي کنيم.

بسياري از حقايق نگران کننده در مورد اينترنت در دنياي امروز وجود دارد ، از جمله اين واقعيت که امروزه نقض داده ها بيشتر ديده مي شود ، مجرمان اينترنتي احتمالاً مرتکب جرايم مختلف به روش هاي قديمي و جديد مي شوند. آنها براي ورود به حريم خصوصي افراد از حيله گري استفاده مي کنند

طبق آمار موجود و رسمي ارائه شده توسط مقامات مختلف ، ميزان داده هاي به خطر افتاده به سرعت در حال افزايش است. واقعيت ناراحت کننده ديگر اين است که اکثر شرکت ها و مشاغل آمادگي کامل براي آزار و اذيت اينترنتي و هک کردن را ندارند - حتي اگر در مقابل اين نوع تهديدات سايبري اعتماد به نفس بيشتري پيدا کنند. براي شرکت ها مهم است که در امنيت سايبري فعال باشند و قبل از وقوع يک فاجعه اقدامات احتياطي را انجام دهند.

شبکه خصوصي مجازي (VPN) يکي از مهمترين ابزارها براي محافظت از سازمان ها و مشاغل در برابر نقض داده ها است. همانطور که فرانسيس دين در مجموعه VPN کسب و کار توضيح مي دهد ، همه بايد از VPN استفاده کنند - اما دلايل خاصي وجود دارد که چرا يک تجارت خاص بايد از VPN شرکتي استفاده کند.

سه دليل مهم بودن VPN براي تجارت

دسترسي از راه دور

دفتر شما يک شبکه دارد. در اين شبکه مي توانيد به چاپگرها دسترسي پيدا کنيد ، به منابع IT متصل شويد ، داده ها را انتقال دهيد و موارد ديگري که خود و تجارتتان به خوبي از آنها آگاه هستيد. شما فکر مي کنيد کل اين شبکه ايمن است و از تيم شما در برابر وب سايت هاي مشکوک محافظت مي کند.

اما اگر در شرايط خاصي مانند همه گيري همه گير دنيا که مي خواهيد استخدام کارمندان را از راه دور و بصورت آنلاين براي تجارت خود شروع کنيد ، چه مي کنيد؟ هر کسي که در سايت کار مي کند مي تواند به راحتي به شبکه دفتر دسترسي پيدا کند ، اما کارمندان از راه دور براي ورود به سيستم ايمن نيستند - بنابراين براي دسترسي از راه دور به VPN نياز داريد.

استفاده از VPN به اين معني است که کارمندان از راه دور شما از هر کجا با دسترسي به اينترنت به شبکه دفتر شما دسترسي دارند. سپس آنها به منابع مورد نياز براي انجام وظايف خود دسترسي خواهند داشت و داده هاي کسب و کار شما همچنان محافظت مي شود.

کسب و کار

کنترل دسترسي

به زبان ساده ، کنترل دسترسي کنترل کسي است که به چه چيزي دسترسي دارد. بدون کنترل دسترسي مناسب ، ممکن است افراد براي انجام کار دسترسي کافي نداشته باشند و در حالي که همه مشغول انجام کار هستند ، هرگونه تداخل و مشکلي ممکن است بوجود آيد ، يا افراد اشتباه بيش از حد دسترسي داشته باشند.

سيستم هاي کنترل دسترسي (مانند VPN) با ارزيابي اسناد لازم ، کاربران را تأييد و تأييد مي کنند - تأييد شخصي يا دسترسي شخصي يا برنامه از طريق شاکي ، و تأييد سطح دسترسي و مجوزهاي مناسب مرتبط با نام کاربري يا آدرس VPN ، سرور دسترسي و تأييد IP دقيقاً مي تواند اين کنترل را پيکربندي کند.

در نهايت ، اين کنترل دسترسي به شما امکان مي دهد تا محيطي امن براي تجارت خود ايجاد کنيد تا بتوانيد بدون نگراني و استرس تمام فعاليت هاي خود را رديابي و رديابي کنيد.

حفاظت از فضاي مجازي

VPN يک راه حل عالي براي محافظت از داده هاي کسب و کار شما است. با استفاده از VPN در شبکه هاي خود ، مي توانيد شبکه ها را بسيار قوي تر و ايمن تر کنيد. هر دستگاهي که به اينترنت متصل باشد مي تواند از VPN استفاده کند تا بخشي از يک شبکه خصوصي باشد.

دستگاه ها مي توانند از دستگاه هاي استاندارد مصرف کننده مانند دوربين ها گرفته تا سنسورهاي تخصصي صنعتي يا ساير ابزارهاي عملياتي که بيشتر با آنها آشنا هستيد ، باشند. با استفاده از VPN به عنوان راه حل امنيت سايبري خود ، مي توانيد شبکه خصوصي خود را براي ارتباطات ايمن ايجاد کنيد - و مي توانيد از حملاتي که به دنبال تغيير يا سرقت اطلاعات حساس کسب و کار هستند جلوگيري کنيد.

راه حل مناسب پيدا کنيد

خواه يک شرکت بزرگ باشيد که اهداف خود را در مکان هاي مختلف مديريت مي کند ، يا تيم کوچکي از فريلنسرها را که دوست دارند در کافه ها کار کنند مديريت مي کنيد - براي اطمينان از اينکه اطلاعات کسب و کار شما اشتباه نيست ، به VPN مورد نياز خود برويد. حساب هاي ايميل و فضاي ذخيره سازي ابري يک هدف بالقوه براي هکرها است. اما استفاده از VPN مي تواند امنيت را بازگرداند.

ماموريت ChitaVPN اين است که دنياي شما را به طور قابل اعتماد و يکپارچه متصل کند ، و يک تجربه آنلاين ايمن و ايمن را فراهم کند. سرور دسترسي OpenVPN از بدو تأسيس توسط بيش از 50 ميليون نفر در سراسر جهان بارگيري شده است و به عنوان يک استاندارد صنعتي واقعي شناخته شده است. Access Server براي مشاغل کوچک و متوسط ??طراحي شده است ، اما همچنين داراي ظرفيت مقياس دهي هزاران نفر است. بنابراين صرف نظر از اندازه سازمان و اهداف نهايي شما براي تجارت ، Access Server مي تواند به شما کمک کند تا به مکاني که مي خواهيد برويد.

براي اطلاعات بيشتر به chitavpnمراجعه کنيد

http://chitavpn.com/2021/04/27/%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1/


برچسب ها: 3 , دلیل , برای , اینکه , تجارت , شما , به , VPN , نیاز , دارد ,
[ بازدید : 76 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به یاورِ من است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]