مقايسه انواع توستر بوش

شنبه 8 خرداد 1400
16:45
یاورِ من

مقايسه انواع توستر بوش

توسترها امروزه يکي از پرکاربردترين لوازم آشپزخانه محسوب مي شود چراکه مشغله هاي کاري امروزه به افراد اجازه نمي دهد تا به خريد نان تازه به صورت روزانه برسند و از اين رو در بسياري از خانه ها نان فريز شده به چشم مي خورد.

c5_w6rt.jpg

به نقل از سايت خبري پارس نيوز

معرفي انواع توستر بوش از بهترين مارک توستر نان به همراه گارانتي بوش سرويس و بهترين قيمت توستر.

توسترها امروزه يکي از پرکاربردترين لوازم آشپزخانه محسوب مي شود چراکه مشغله هاي کاري امروزه به افراد اجازه نمي دهد تا به خريد نان تازه به صورت روزانه برسند و از اين رو در بسياري از خانه ها نان فريز شده به چشم مي خورد، انواع توسترهاي جديد علاوه بر تست کردن باکيفيت نان ها اين امکان را به شما مي دهد تا با استفاده از برنامه يخ زدايي يا همان defrost نان را با کيفيت بسيار عالي گرم و يا تست کنيد و ديگر گرم کردن نان با مايکروويو يا گاز باعث کم شدن کيفيت نان شما نخواهد شد. لازم به ذکر است در مدل هاي گوناگون توستر شما امکان تست، گرم کردن شيريني هاي گرد و يا نان با ابعاد مختلف را خواهيد داشت که مي تواند کارايي اين محصول را برايتان بيشتر کند. در ادامه با بررسي انواع توستر بوش که از بهترين مارک توسترهاي نان محسوب مي شود، همراه شما خواهيم بود و براي آنکه بتوانيد راحت تر اين متن را دنبال کنيد در ابتدا تفاوت و شباهت هاي کامل توستر بوش در مدل هاي مختلف را همراه شما بررسي خواهيم کرد و در مرحله بعد به صورت دسته ‌بندي شده تک تک مدل ها را از لحاظ مشخصات بررسي مي کنيم.

با صبحانه سازهاي بوش همه چيز براي شروع يک صبح دل انگيز مهياست

مشخصات مشابه انواع توستر بوش

کشوي جمع آوري خرده نان: يکي از مشکلات هميشگي در بسياري از توستر هاي نان، ماندن خرده نان ها در توستر بوده است که با روشن شدن مجدد، اين خرده ها مي سوزند و بوي بدي را به جا مي گذارد و از طرفي نه ظاهر خوشايندي براي ما دارد و نه بهداشت ايده الي براي مصرف کنندگانش. از اين رو در مدل هاي توستر بوش يک سيني در زير توستر نان تعبيه شده است که خرده نان هاي موجود در هنگام تست نان بر روي اين سيني جمع خواهد شد و شما به راحتي مي توانيد در هر زمان که خواستيد اين سيني را از زير توستر بر داريد، آن را بشوييد و در سر جايش بگذاريد.

يخ زدايي يا :Defrost همانطور که در ابتدا نيز اشاره کرديم توستر بوش تنها کار تست را انجام نمي دهد و با داشتن ويژگي يخ زدايي مي تواند نان فريز شده را با کيفيت ناني تازه براي شما گرم کند به گونه اي که کيفيت گرم کردن نان با توستر در مقايسه با مايکرويو و با گاز برايتان کاملاً مشهود خواهد بود. شما مي توانيد از توستر بوش براي گرم کردن و همچنين تست کردن نان خود باکيفيتي بسيار عالي استفاده نماييد.

نحوه بالا آمدن نان: در توستر بوش، برداشتن نان تست شده يا گرم شده بسيار آسان خواهد بود و ديگر لازم نيست مانند برخي از توسترها در مارک هاي ديگر از وسيله اي براي برداشتن نان خود استفاده کنيد؛ در انواع توستر نان بوش، پس از اتمام کار دستگاه نان به صورت آسانسوري بالا خواهد آمد و شما مي توانيد آن را به راحتي برداريد.

بدنه عايق توستر بوش: انواع توستر نان بوش داراي بدنه عايق حرارت است و در هنگام کار بدنه آن داغ نخواهد شد و در تمامي مدل هاي توستر بوش مي توانيد اين ويژگي را در اختيار داشته باشيد.

شباهت هاي ديگر انواع توستر بوش: تنظيم درجه حرارت، تنظيم ميزان برشتگي نان، گرمادهي يکنواخت، دکمه توقف براي قطع عملکرد توستر در هر زماني که نياز داريد، خاموش شدن خودکار توستر نان در هنگام چسبيدن نان به منظور جلوگيري از سوختگي آن و سنسور الکترونيکي در توستر بوش که براي ثابت نگه داشتن دما تعبيه شده است همه و همه در تست کردن و گم کردن يک نان با کيفيت کمک کننده خواهد بود که شما مي توانيد اين قبيل خصوصيات ذکرشده را در انواع مدل هاي توستر بوش مشاهده فرماييد.

جايگاه گرم کردن نان گرد و شيريني: در مدل هايي از توستر بوش، ميله هايي به صورت پايه بر روي قسمت جايگاه هاي نان باز مي شود که مي توانيد از آن براي گرم کردن نان گرد و يا شيريني استفاده نماييد و بدون کاهش کيفيت نان آن را در گرم و آماده خوردن نماييد.

تفاوت هاي انواع توستر نان بوش

توستر بوش در رنگ ها و سبک ديزاين هاي مختلف توليدشده است و به دليل داشتن تفاوت در سبک و رنگ هاي گوناگون آن، ست کردنش با فضاهاي رنگي مختلف و يا فضاهاي کلاسيک و مدرن بسيار راحت خواهد بود. در اينجا به شما پيشنهاد مي کنيم براي خريد توستر بوش تنها دو مورد از تفاوت هاي موجود در انواع توستر نان را در اولويت انتخاب خود قرار دهيد تا بتوانيد هر چه راحت تر انتخاب خود را انجام دهيد: مورد اول شکل ظاهري و رنگ توستر و مورد دوم جايگاه نان طراحي شده در آن از لحاظ ابعادي و تعداد است که در ادامه و در همين بخش بدان اشاره خواهيم کرد:

توان مصرفي: در توستر هاي بوش از 860 تا 1090 وات توليدشده است اما به شما پيشنهاد مي کنيم توان مصرفي مدل هاي توستر بوش را در اولويت انتخاب خود قرار ندهيد چراکه وات انتخاب شده در مدل ها بر اساس اندازه و کارايي و تکنولوژي هاي به کار گرفته شده در آن ها کافي و دقيق است و شما نمي توانيد ولت بالاتر را بهتر يا برعکس آن را در فکر خود براي انتخاب يک مدل مناسب از توستر نان بوش بدانيد. پس پيشنهاد مي کنيم به چندي از تفاوت هاي ديگر آن توجه فرماييد.

ابعاد توستر بوش و تعداد جايگاه هاي نان: انواع توستر بوش را به دو صورت کلي مي توانيد در نظر بگيريد چراکه اين ابعاد در تفاوت طول است که از جهت کارايي براي شما تفاوت خواهد داشت. توستر نان بوش در انواع مختلف خود يا در طول کوتاه تر حدود 30 سانتي متر يا در طول بلندتري که حدود 43 سانتي متر مي باشد طراحي شده اند که بر اساس نياز شما قابل انتخاب است. ساده بگوييم اگر نان بلند و بزرگ را مي خواهيد براي تست کردن استفاده کنيد و ابعاد طولي کوچک تر براي شما کار را سخت مي کند مي توانيد سراغ مدل هاي کشيده تر بوش برويد، توجه فرماييد که تعداد جايگاه هاي توستر بوش در مدل هاي کشيده آن يک جايگاه و در مدل هاي کوتاه تر دو جايگاه براي استفاده وجود دارد و با توجه به اين مورد مي توانيد مدلي مناسب را در ميان انواع توستر بوش انتخاب نماييد.

مقايسه انواع توستر نان بوش

در اينجا سعي داريم با بررسي هريک از مدل ها به صورت جداگانه به شما عزيزان در خريدي هرچه راحت تر کمک کنيم. از آن جايي که هدف ما سهولت انتخاب شما عزيزان است در ادامه مدل هايي با سبک هاي يکسان را در دسته‌بندي هاي جدا براي شما آورده ايم و با درج تصاوير آن ها در کنار هم نمايش آن ها را برايتان ساده تر کرده ايم اما توجه فرماييد که با کليک بر روي عنوان مدل ها مي توانيد به صورت مستقيم وارد سايت فروش شويد و تصاوير کامل تر و جداول مشخصات آن ها را نيز به صورت کاملاً جزئي مطالعه و بررسي نماييد و قيمت توستر بوش را نيز در مدل هاي ذکرشده با يکديگر مقايسه نماييد:

دسته بندي اول:

توستر بوش مدل TAT8613

توستر نان بوش در مدل 8613 يک توستر مدرن و بسيار زيبا از جديدترين ديزاين هاي بوش است که به رنگ مشکي و تلفيق زيبايي با استيل توليد شده است. اين مدل از توستر بوش باقدرت 860 وات و 30.7 سانتي متر توليد شده است که شما مي توانيد با داشتن دو جايگاه نان کار تست کردن و همچنين يخ زدايي نان خود را با کيفيت هرچه بيشتر در اختيار داشته باشيد هرچند که شما مي توانيد در اين مدل از پايه هاي موجود براي گرم کردن شيريني و نان گرد نيز استفاده نماييد. شما به راحتي مي توانيد با دکمه هايي که بر روي سطح توستر نان در اين مدل طراحي شده است نيز ميزان تست شدن نان را بر اساس سليقه تان انتخاب نماييد. همانطور در قسمت شباهت هاي توستر بوش بدان اشاره کرديم، اين مدل نيز تمامي تکنولوژي و موارد ذکرشده ازجمله بدنه عايق، گرمادهي يکنواخت، کشوي خرده نان و غيره را به همراه دارد و اين مدل با طراحي بسيار زيبا و ساده اش جز پرفروش ترين و پرطرفدارترين مدل ها است که با ست بي نظيرش با کتري برقي اي که با اين سبک طراحي شده است، ظاهري بي نظير را براي شما رقم خواهد زد.

توستر بوش مدل TAT8611

توستر بوش 8611 توستري به رنگ سفيد مي باشد که همانند مدل 8613 با استيل ترکيب شده است و مشخصاتي همانند مدل بالا را در بردارد و تنها تفاوت آن ها در رنگ اين دو مدل است بنابراين شما عزيزان مي توانيد با توجه به سليقه و ست رنگي منزل خود رنگ سفيد يا مشکي آن را انتخاب نماييد. توجه کنيد اين دو مدل به دليل ترکيب زيبايش با استيل امکان ست کردن آن را با فضاهاي مختلف هر خانه اي هر چه ساده تر کرده است.

دسته بندي دوم:

توستر بوش مدل TAT6A113

توستر نان بوش در مدل TAT6A113 با ديزاين يکپارچه رنگ مشکي طرفداران زيادي را به خود جلب کرده است. اين مدل از توستر بوش داراي 1090 وات قدرت مي باشد که با داشتن 2 جايگاه نان و پايه اي براي گرم کردن نان و شيريني مي تواند مدلي مناسب براي خريد يک توستر نان با کيفيت باشد؛ و اين مدل نيز همانند انواع توستر نان ديگر اين امکان را به شما مي دهد که نان فريز شده را با نگه داشتن کيفيت آن به راحتي گرم نماييد. درجه هاي مختلف موجود در کنار اين دستگاه نيز به شما اين امکان را خواهد داد تا حد تست نان خود را مطابق با سليقه خود انجام دهيد. اين توستر نيز همانند ديگر انواع توستر بوش از چسبيدن نان، تست يکنواخت و سوختن نان در خود با توجه به تکنولوژي هاي موجود جلوگيري خواهد کرد.

توستر بوش مدل TAT6A111

توستر نان بوش در مدل 6A111 با ترکيب زيباي سفيد و طوسي توليد شده است و ترکيب رنگي موجود در اين دستگاه امکان ست کردن آن را با ترکيب هاي ديگر هرچه ساده تر خواهد کرد. اين مدل مشابه TAT6A113 که در بالا درباره مشخصات آن گفته ايم مي باشد و تنها تفاوت آن در رنگ اين دستگاه است و شما مي توانيد بر اساس سليقه و ست رنگي آشپزخانه خود، اين مدل را انتخاب نماييد.

توستر بوش مدل TAT6A913

توستر بوش در مدل TAT6A913 با ترکيب زيباي استيل و مشکي توليد شده است که اين مدل نيز با مشخصات يکساني با مدل TAT6A113 و TAT6A111 مي باشد و تنها تفاوت اين مدل با دو مدل ديگر در رنگ آن است. از آنجايي که استيل و مشکي در بسياري از لوازم آشپزخانه افراد به چشم مي خورد هماهنگ کردن آن با ديگر لوازم آشپزخانه بسيار ساده تر مي باشد. شما مي توانيد تصاوير اين سه مدل را به راحت در کنار هم مشاهده فرماييد و يا کليک بر روي نام آن ها، جزييات هرچه بيشتر و تصاوير آن ها را نيز در فروشگاه 20 بخر مشاهده نماييد.

دسته بندي سوم:

توستر بوش مدل TAT6A001

توستر نان بوش در مدل TAT6A001 يکي از انواع توستر نان با ديزاين کشيده است. اين مدل از توستر داراي طول 43 سانتي متر است که اين امکان را به شما مي دهد تا نان با ابعاد کشيده تر را بدون نياز به برش دادن درون آن ها بگذاريد. توجه کنيد همانطور که در ابتداي متن نيز اشاره کرديم مدل هاي کشيده توستر بوش داراي يک جايگاه مي باشد و اگر شما از دسته افرادي هستيد که داشتن يک جايگاه بلندتر را به داشتن دو جايگاه نان ترجيح مي دهيد پس مس توانيد در ميان مدل هايي با طراحي کشيده بوش انتخاب کنيد. توستر بوش در اين مدل که با ترکيب سفيد و طوسي طراحي شده است داراي 1090 وات قدرت، سيني خرده نان براي سهولت تميز کردن و بهداشت دستگاه و تمامي خصوصيات ذکرشده مشابه با انواع ديگر است. در کنار اين دستگاه نيز شما امکان تنظيم درجه تست و استفاده از حالت يخ زدايي را در دسترس داريد و مي توانيد اين مدل را با تضمين تست، گرم کردن نان و يخ زاديي بسيار با کيفيت و آنچه درخور برند بوش است را در اختيار داشته باشيد.

توستر بوش مدل TAT6A003

توستر بوش مدل TAT6A003 با داشتن رنگ يکپارچه مشکي مورد پسند بسياري از افراد است. اين مدل نيز مانند مدل هاي ديگر در اين دسته‌بندي از توستر نان بوش داراي طراحي کشيده و يک جايگاه نان، سيني خرده نان، تنظيمات کارآمد و مشخصاتي مشابه با انواع توستر در اين برند معتبر است که مي تواند لذت خوردن ناني تازه را به منزل شما هديه دهد.

توستر بوش مدل TAT6A004

توستر نان بوش مدل TAT6A004 يکي از رنگ هاي خاص قرمز است که با طوسي ترکيب زيبايي را براي آشپزخانه شما رقم مي‌زد. اين مدل مشابه 3 مدل ديگر در اين دسته است که با تفاوت رنگي خود، امکان انتخاب را در اين طيف رنگي را براي افراد مهيا مي سازد و اگر شما نيز از دسته افرادي هستيد که ست قرمز يا استفاده از رنگ هاي گرم و شاد را براي ديزاين منزل خود انتخاب کرده ايد، قطعاً استفاده از آن برايتان لذت بخش خواهد بود.

توستر بوش مدل TAT6A803

توستر بوش مدل TAT6A803 ترکيبي زيبا از استيل و مشکي است که طرفداران زيادي نيز در دنيا دارد چراکه بسياري از ست هاي آشپزخانه با اين ترکيب رنگي سازگاري زيادي دارد. اين مدل از توستر نان نيز در اين دسته‌بندي از توسترهاي کشيده بوش داراي خصوصيات مشترکي در کارايي و مشخصات مي باشد و شما عزيزان مي توانيد براي مشاهده تصاوير کامل تر و مطالعه جزييات هر چه بيشتر هرکدام از مدل ها با کليک بر روي نام محصولات خود، آن را در سايت فروشگاهي 20 بخر مشاهده نماييد.

دسته بندي چهارم:

توستر بوش مدل TAT6101

توسترنان بوش مدل TAT6101 با ترکيب زيبايي از سفيد و طوسي روشن توليد شده است که داراي ديزاين متفاوت تري به نسبت انواع ديگر توستر بوش است. طراحي اين مدل به صورت نيم دايره اي و داراي دو جايگاه نان مي باشد که بر روي اين مدل نيز شما مي توانيد درجه هاي تنظيم ميزان تست، دکمه توقف و يخ زدايي را مشاهده نماييد. از لحاظ ابعادي و جايگاه نان اين مدل ها در مشابهت با مدل هاي مستطيلي غير کشيده است. اين مدل با داشتن 900 وات قدرت و ظاهر خاص خود، مشتريان زيادي را به خود جلب کرده است و شما مي توانيد با خريد اين مدل نيز از تمامي تکنولوژي و مشخصات ذکرشده در اين برند معتبر استفاده نماييد و هر روز ناني خوشمزه و باکيفيت را با استفاده از اين توستر نان در منزلتان مهيا کنيد.

توستر بوش مدل TAT6901

توستر بوش مدل TAT6901 با ترکيب رنگ استيل و مشکي يکي ديگر از مدل هاي طراحي نيم دايره توستر نان بوش است که با ويژگي هاي يکسان در اين دسته توليد شده است و شما مي توانيد بر اساس سليقه و ديزاين آشپزخانه خود خريد اين مدل از توستر را انتخاب نماييد. نکته مهم درباره اين نوع ديزاين را فراموش نکنيد که از لحاظ جاي تعبيه شده نان فضايي کاملاً يکسان با مدل هاي مستطيلي غير کشيده خواهد داشت.

توستر بوش مدل TAT6L132

توستر نان بوش مدل TAT6L132 با طراحي نيم دايره و يکپارچه مشکي طراحي شده است و با ديزاين خاص خود طرفداران زيادي در دنيا را به خود جلب کرده است. اين مدل از توستر نان نيز همانند انواع ديگر با داشتن تنظيمات درجه تست، دکمه توقف، يخ زدايي، سيني خرده نان و تمامي موارد جزئي ديگر مي تواند انتخابي مناسب براي دوستداران اين سبک از توستر نان باشد.


برچسب ها: مقایسه , انواع , توستر , بوش ,
[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به یاورِ من است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]