?????? ????

سه شنبه 7 شهريور 1402
1:07
یاورِ من

لگو يکي از اسباب بازي هايي است که تقريبا همه ما مي شناسيم. اين اسباب بازي هم براي کودکان و هم براي بزرگسالان مناسب است، بنابراين کودکان و بزرگسالان مي توانند زماني را با هم بگذرانند و با اين اسباب بازي سرگرم شوند. لگو يک بازي محبوب در سراسر جهان است. قطعات کوچک و رنگارنگ در کنار هم بسيار جذاب هستند. اسباب بازي هاي لگو در سراسر جهان به قدري محبوب شده اند که در برخي کشورها شهربازي هايي به نام لگولند افتتاح کرده اند. در ادامه مي خواهيم در درباره لگولند براي شما توضيح دهيم تا بدانيد لگولند چيست و در کدام کشورها وجود دارد. با ما همراه باشيد!

تاريخچه لگولند

ابتدا بهتر است تاريخچه اين شهربازي را با هم مرور کنيم. لگولند مجموعه اي از پارک هاي موضوعي با نمونه هاي متعدد در سراسر جهان است. در اين شهربازي انواع اسباب بازي هاي لگو وجود دارد; اما جالب است بدانيد که لگو لندز متعلق به شرکت توليد کننده لگو نيست، بلکه اين قسمت تحت مالکيت و مديريت شرکت بريتانيايي مرلين اينترتينمنت است.

ابتدا در سال 1986 پارک لگولند بيلوند در شهر بيلوند دانمارک افتتاح شد و سپس در سال 1996 پارک لگولند ويندزور در ويندزور انگلستان افتتاح شد. در نتيجه استقبال ويژه مردم از اين دو پارک، زمين هاي بازي لگو بيشتري در ژاپن، آلمان، مالزي، امارات متحده عربي و شهرهاي سن ديگو و نيويورک در آمريکا افتتاح شد. برخي از کشورها مانند چين، کره جنوبي، ايتاليا و غيره نيز مشغول ساخت لگولند هستند.

چه سني براي لگولند مناسب است؟

همانطور که اشاره کرديم با کمک لگو، بزرگسالان نيز مي توانند با فرزندان خود بازي کنند و به اين ترتيب مي توانند با آنها وقت بگذرانند و علايق آنها را ياد بگيرند. اين مناطق تفريحي عمدتاً براي کودکان 2 تا 12 سال طراحي شده است، اما با توجه به اينکه تعداد زيادي از نوجوانان و بزرگسالان نيز به لگو علاقه دارند، مناطق تفريحي را براي نوجوانان و بزرگسالان ايجاد کرده اند. محيط مهيج و رنگارنگ لگو لند روحيه کودک شما را تحريک مي کند و مي تواند ساختارهاي جديدي خلق کند و از اطرافيانش ايده بگيرد.

بهترين پارک هاي لگولند در جهان

اين پارک هاي لگولند خيلي قديمي نيستند و در ليست شهربازي هاي جديد قرار دارند. پس از طراحي و ساخت اولين لگولند، اين امکانات تفريحي به سرعت توجه بسياري از مردم را به خود جلب کرد و برخي کشورهاي ديگر نيز سعي در ايجاد نمونه هاي مشابه داشتند.

اغلب، سازندگان اين مکان‌هاي تفريحي به دلايل مختلف، شهرهاي کوچک را براي ساختن لگولند در نظر مي‌گيرند. زيرا فضاي بيشتري دارند و به راحتي مي توانند امکانات مورد نظر را فراهم کنند. علاوه بر اين، ميزان گردشگري در مناطق کمتر شناخته شده افزايش يافته و وضعيت کسب و کار در اين منطقه رو به بهبود است. يکي ديگر از دلايل ساخت لگولند در شهرهاي کوچک کاهش هزينه هاي اجرا، طراحي و ساخت اين مکان هاي تفريحي لگو است.

با ما همراه باشيد تا بهترين پارک هاي تفريحي لگولند در جهان و امکانات و امکانات سرگرمي هر کدام را به شما معرفي کنيم.

لگولند بيلوند

بيلوند يکي از شهرهاي کوچک دانمارک است که سازنده اولين بار در سال 1986 لگولند را در آن ساخت. به همين دليل است که شهر بيلوند در سراسر جهان به عنوان زادگاه لگولند شناخته مي شود. توصيه مي کنيم اگر به دانمارک رفتيد حتما از اين پارک ديدن کنيد تا نگرش فرزندان و خودتان را تغيير دهيد. لگولند بيلوند واقعا بزرگ و هيجان انگيز است و بيش از 50 مدل بازي سرگرم کننده در داخل خود دارد. از سرسره هاي غول پيکر نينجا گرفته تا ترن هوايي اژدها و قلعه هاي لگو، لگولند بيلوند دانمارک همه چيز را دارد. کودکان 7 تا 13 ساله با ثبت نام در آموزشگاه رانندگي مي توانند در اين شهربازي رانندگي کنند.

لگولند گونزبورگ در آلمان

گونزبورگ دهکده اي کوچک در جنوب آلمان است و در نزديکي آن يکي از بزرگترين و بهترين لگولندهاي جهان است. با توجه به اسباب بازي ها و بازي هاي مورد استفاده در پارک، اين پارک موضوعي لگو يکي از جالب ترين پارک هاي لگولند به حساب مي آيد. زمين کوچک ساخته شده در لگولند گونزبورگ جذابيت آن را دو چندان کرده است. در روستاي گونزبورگ اقامتگاه ها و هتل هاي زيادي براي گردشگران وجود دارد، در تابستان کمپ هاي زيادي در اين مناطق باز مي شود و گردشگران مي توانند در اين مکان ها استراحت کنند.


برچسب ها: ?????? , ???? , ,
[ بازدید : 70 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به یاورِ من است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]