با حفاظ درب ضد سرقت ( آکاردئوني ) آشنا شويد!

سه شنبه 2 شهريور 1400
15:48
یاورِ من

با حفاظ درب ضد سرقت ( آکاردئوني ) آشنا شويد!

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مکان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. حفاظ درب ضد سرقت ( آکاردئوني ) اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است.

کاربرد حفاظ درب ضد سرقت ( آکاردئوني ) چيست؟

حفاظ درب ضد سرقت ( آکاردئوني ) اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد که از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره کرد. اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسکوني و يا تجاري هم استفاده کنيد هيچ مشکلي نخواهد شد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پارکينگ و ... استفاده کنيد.

قفل حفاظ درب ضد سرقت ( آکاردئوني )

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ درب ضد سرقت ( آکاردئوني ) خود استفاده کنيد ضمن اينکه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض کنيد. دقت داشته باشيد که اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد که هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا که در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز کنيد. شما همچنين ميتوانيد از يک قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد که البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام کنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ درب ضد سرقت ( آکاردئوني ) در اصطلاح حفاظ هايي دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يک حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

نصب حفاظ درب ضد سرقت ( آکاردئوني )

در نهايت مي توان گفت که نصب حفاظ درب ضد سرقت ( آکاردئوني ) کاري آسان است اما شما نميتوانيد آن را خودتان و بدون مشورت يک متخصص انجام دهيد. بهترين کاري که در اين زمينه مي توانيد بکنيد اين است که از فردي که در اين زمينه متخصص است کمک بگيريد و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

حفاظ آهني مدرن و با امنيت چيست؟

زماني که مي گوييم حفاظ آهني مدرن و با امنيت در واقع منظور اين است که اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها حفاظ آهني مدرن و با امنيت گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است که به حفاظ آهني مدرن و با امنيت نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است که يک تکه آهن که به يک شکل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني که شما از اين حفاظ ها استفاده مي کنيد مي توانيد آن ها را با اشکال مشخصي براي استفاده انتخاب کنيد که زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند کرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع حفاظ آهني مدرن و با امنيت آشنا کنيم.

درب آکاردئوني

درب آکاردئوني يکي از انواع حفاظ هاي آهني است که در طرح هاي مختلف وجود دارد. در واقع اين نوع حفاظ ها تا حد بسيار زيادي امنيت را براي شما ايجاد خواهند کرد و عمده استحکام آن ها نيز ناشي از تسمه هاي عمودي است. به طور معمول اين نوع درب ها در نوع سه گل وچهارگل توليد مي شوند که البته نوع سه گل آن ها بيشتر مورد استفاده است. در طرح هايي که ارتقا يافته اند اما سه رديف لوزي با چهارخم براي آنها وجود دارد که براي رفع نقص هاي احتمالي توليد شده است. اين نوع تسمه ها به هم جوش داده مي شوند و در عين اينکه زيبايي را دوچندان مي کند طرح هاي جديد استحکام بيشتري را نيز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.

حفاظ آهني مدرن و با امنيت بوته اي

يکي ديگر از انواع حفاظ هاي آهني مدرن ، حفاظ بوته اي است. شکل اين نوع حفاظ ها معمولا به شکل يک بوته آهني خواهد بود که با توجه به سختي هايي که دارد ميتوان گفت که به هيچ وجه امکان پذير نخواهد بود. اين نوع حفاظ ها معمولا به شکل شاخه هاي پرپيچ و بسيار تيز هستند.

براي مشاوره با کارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد

منبع : خبرگزاري ايسنا


برچسب ها: با , حفاظ , درب , ضد , سرقت , ( , آکاردئونی , ) , آشنا , شوید! ,
[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به یاورِ من است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]